آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت مشابه ترب

طراحی سایت مشابه ترب

طراحی سایت مشابه با ترب؛ طراحی سایت فروشگاهی همانند ترب و یا سایت‌های دیگر مانند ایمالز در حقیقت موتورهای جست و جوی یک کالا به شمار می‌روند. این سایت‌ها امروزه توانسته‌اند فرایند خرید اینترنتی را برای مردم راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهند.

تا به امروز روزانه خریدهای آنلاین در حال افزایش می‌باشند. پیش بینی شده است که در آینده خرید آنلاین در سایت‌های مختلف به یک روتین فروشگاهی تبدیل شود.

خریدهای اینترنتی مزیت‌های بسیاری دارند البته به شرط آن که طراحی سایت منظم و قوی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال در صورتی که سئو سایت شما در بالاترین کیفیت خود طراحی شود باعث خواهد شد که الگوریتم‌های سئو گوگل به شما رتبه بالاتری دهند و شما بیش از پیش دیده شوید. آی تی مهر با دارا بودن کارشناسان خبره در این حوزه سایت فروشگاهی شما را در بالاترین کیفیت خود طراحی خواهد کرد.

فرایند اجرای پروژه طراحی سایت با بالاترین کیفیت

طراحی سایت ارزان دارای فرایندی است که باید به صورت منظم و پشت سر هم انجام شود. مراحل طراحی سایت به شرح زیر است:

مشخص کردن هدف در طراحی سایت
شناخت مشتری‌های هدف
طراحی ظاهری یا یک تم گرافیکی خاص
برنامه نویسی و توسعه فنی سایت
ورود اطلاعات و صفحه آرایی به سلیقه شما
تست‌های فنی و کنترل کیفی توسط تیم آی تی مهر
آموزش و تحویل نهایی سایت

امکاناتی که باعث موفقیت سایت شما همانند ترب خواهد شد

امکاناتی که باعث موفقیت سایت شما همانند ترب خواهد شد

در صورتی که شما قصد دارید طراحی سایت خود را همانند سایت‌های محبوب اعم از ترب و.. انجام دهید پس بهتر است امکانات زیر را برای سایت خود در نظر بگیرید:

قابلیت جست و جو محصول توسط کاربران
امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
اعمال جست و جوی پیشرفته برای محصولات
امکان ایجاد فروشگاه‌ها در سایت با لینک سازی
قابلیت ایجاد دسته بندی و زیر دسته بندی به صورت منظم
امکان ثبت نظرات
امکان درج ستاره برای کیفیت محصول
و….

ویژگی‌هایی که در هنگام طراحی سایت باید به آن‌ها دقت داشته باشید

در هنگام طراحی سایت کارشناسان ما ویژگی‌هایی که به سایت شما خواهند بخشید فراتر از سایت‌های دیگر خواهد بود؛ زیرا شما را با دیگر نسخه‌ها متمایز می‌کند. آی تی مهر ویژگی‌های زیر را برای موفقیت سایت شما در نظر گرفته است:

جست و جوی پیشرفته

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم سایت ترب و دیگر سایت‌های شبیه به آن موتور جست و جوی کالا به شمار می‌روند؛ در نتیجه مهم‌ترین ویژگی که باید داشته باشند امکان جست و جوی پیشرفته است. این امر باعث می‌شود که با هر بار سرچ کردن کاربران رتبه شما در الگوریتم های سئو گوگل بالاتر رود.

منوهایی با دسته بندی کامل

امروزه بسیاری از کاربران با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی مانند ترب، ایمالز و.. به دنبال نوع خاص از کالا نیستند. همین امر باعث شده است که طراحی سایت برای چنین سایت‌هایی دارای منو با دسته بندی کامل باشد.

به‌عنوان‌مثال سایت باید دسته بندی‌های موبایل و تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و اداری، هایپر مارکت، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، زیبایی و بهداشت، صوتی و تصویری، متفرقه، فرهنگ و هنر، ساختمان و فضای عمومی، مادر و کودک و… دارا باشد.

لیست فروشگاه‌ها

آی تی مهر در هنگام طراحی برای سایت شما بخشی مخصوص برای قرار دادن لیست فروشگاه‌ها نیز در نظر می‌گیرد. در این مرحله لینک سازی باید انجام شود. در این بخش سایت شما به کاربران خود نشان داده است که کدام فروشگاه‌ها با شما همکاری دارند. علاوه بر این موضوع لینک سازی به شما در کسب اعتبار و اعتماد سازی کمک شایانی خواهد کرد.

صفحه تماس با ما

طراحی ارزان سایت به شما این پیشنهاد را می‌دهد تا در سایت خود آدرس و نشانی، شماره‌های تماس، آدرس ایمیل، محل کسب و کار بر روی نقشه و.. را بارگذاری کنید. به‌عنوان‌مثال ممکن است برای خریداران و کاربران شما سؤال پیش آید و یا قصد همکاری با شما را داشته باشند در نتیجه وجود این بخش به شما کمک شایانی خواهد کرد. لازم به ذکر است این بخش در اعتماد سازی مشتری‌ها نقش مهمی دارد.

تخفیف‌ها

یکی از اهداف سایت‌هایی مانند ترب و… این است که بهترین قیمت در بین تمامی فروشگاه‌های کشور را برای کالاهای مختلف در نظر بگیرند و قابلیت مقایسه داشته باشند. در نتیجه بهتر است در هنگام طراحی سایت صفحه اول خود را بخش جذاب با ظاهری زیبا به تخفیف کالاهای خود اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه آهن آنلاین

در طراحی سایت شبیه ترب چه نکاتی باید در نظر گرفته شوند؟

در طراحی سایت شبیه ترب و ایمالز چه نکاتی باید در نظر گرفته شوند؟

در صورتی که قصد دارید بعد از طراحی سایت به موفقیتی که در ذهن دارید برسید پس بهتر است برخی از نکات را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است تمامی امکانات، ویژگی‌ها، قابلیت‌هایی که در سایت خود قصد دارید اعمال کنید با نکاتی که آی تی مهر برای شما معرفی می‌کند اثرات بهتری بر جای می‌گذارد. برخی از مهم‌ترین نکات طراحی ارزان سایت به شرح زیر است:

موبایل ریسپانسیو

به این نکته توجه داشته باشید راه اندازی یک سایت همانند ترب و سایر سایت‌های فروشگاهی بدون توجه به موبایل ریسپانسیو هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. با در نظر گرفتن این نکته تمامی کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از انواع دستگاه‌ها اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ و… وارد سایت شوند.

سرعت

سرعت در چنین سایت‌هایی حرف اول را می‌زند. سرعت باعث می‌شود که شما رتبه بالاتری در الگوریتم‌های سئو گوگل دریافت کنید. در نتیجه سایت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که کاربران در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسند.

امنیت

سایت‌هایی همانند ترب با آن که فعالیت فروشگاهی ندارند؛ اما همکاری با فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور را دارند که این اصل به لینک سازی حرفه‌ای برمی‌گردد. در طراحی سایت باید گواهینامه SSL و نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشید تا امنیت سایت شما اعتمادها را جلب کند.

وبلاگ

بخش وبلاگ به تولید محتوا مناسب سئو با توجه به پرسونا مخاطب در خصوص کالاهایی است که شما به فروش می‌رسانید. این بخش به صورت مستقیم باعث ایجاد رتبه در گوگل خواهد شد.

لینک شبکه‌های اجتماعی

در صورتی که شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت داشته باشید بهتر است لینک آن‌ها را همانند آیکون مربوط در فوتر سایت خود طراحی و بارگذاری کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن

سایت‌هایی همانند ترب و دیگر سایت‌های این حوزه بدون شک نیازمند به طراحی اپلیکیشن نیز خواهند بود تا کاربران به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. در نتیجه در صورتی که اپلیکیشن نیز دارید بهتر است لینک دانلود آن را در سایت قرار دهید.

رنگ و طراحی لوگو

طراحی لوگو در سایت باید به صورت هوشمندانه انجام شود و با اسمی که شما انتخاب کرده‌اید تطابق داشته باشد. رنگ لوگو نیز باید با طراحی سایت همخوانی داشته باشد تا در ذهن کاربران باقی بماند. همانند سایت ترب که سایت خود را در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی طراحی کرده است.

وردپرس

طراحی سایت وردپرس به تمامی کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر و سریع‌تر از قبل مدیریت سایت را در دست بگیرند. البته به این نکته توجه کنید این بخش گزینه محبوب در سئو سایت در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است در این پلتفرم بهینه سازی سایت، سئو سایت و… راحت‌تر از قبل انجام خواهد شد.

مطالعه بیشتر : طراحی سایت شبیه جابینجا

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن