آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه جابینجا

طراحی سایت شبیه جابینجا

طراحی سایت مشابه جابینجا؛ یکی از انواع سایت‌هایی که در سال‌های اخیر توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، طراحی سایت مشابه جابینجا می‌باشد.

در واقع سایت جابینجا در دسته سایت‌های کاریابی و استخدام طبقه‌بندی می‌شود و و یک بستری مناسب برای افرادی به وجود آورده است که بخواهند آگهی‌های استخدام شرکت و کسب و کار خود را روی آن ثبت کنند و در ادامه افرادی که آن توانایی‌ها و استعداد‌ها را دارند بتوانند شغل مناسب خود را پیدا کنند.

بنابراین طراحی سایت مشابه جابینجا سبب شده که یک راه و یا پل ارتباطی بین این دو دسته از افراد شکل بگیرد و بتوانند به سادگی نیاز‌های خود را برطرف نمایند.

اگر شما عزیزان به طراحی همچین سایتی علاقه دارید، باید بگوییم که این مقاله مناسب شما است، زیرا قصد داریم به توصیه‌های متخصصان و کارشناسان با تجربه آی تی مهر در خصوص طراحی سایت ارزان اشاره کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مزیت طراحی سایت مشابه جابینجا

مزیت طراحی سایت مشابه جابینجا

در زمان‌های گذشته پیدا کردن کار و شغل مناسب بسیار سخت و وقت گیر یود، به این صورت که افراد متقاضی کار بایستی برای پیدا کردن شغل مناسب خود به دفاتر مختلفی مراجعه می‌کردند و مدت زمان‌های زیادی صبر می‌کردند تا نتیجه مشخص گردد.

در صورتی که با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش امکانات موجود در فضای اینترنت، سبب شد این پروسه طولانی بسیار راحت‌تر شود.

زیرا سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی در بسیار اینترنت وجود دارند که این امکان را به افراد می‌دهند که بتوانند در مدت زمان کوتاه، برای خود کار مناسب پیدا کنند و علاوه بر آن، شرکت‌ها نیز زودتر افراد با استعداد‌های مد نظر را پیدا کنند و به کسب و کار خود سرعت ببخشند.

کارفرما‌ها در این سایت‌ها ویژگی‌های مورد انتظار خود از قبیل شرایط کاری مانند دور کاری، پاره وقت بودن، تمام وقت بودن، مبلغ پیشنهادی و… درج می‌کنند و افرادی که از این شرایط برخوردار هستند نسبت به درخواست و ارسال رزومه اقدام می‌کنند.

در طراحی سایت مشابه جابینجا باید به نکاتی توجه کرد، برای مثال دسته‌بندی مشاغل بایستی به صورت منظم و دقیق و مجزا از هم صورت بگیرد. همچنین امکان فیلتر کردن برخی شرایط مهیا باشد تا افراد بتوانند راحت‌تر شغل متناسب با استعداد‌های خود را پیدا کنند.

همچنین در یک وب سایت که قصد پیشرفت‌های بیشتر را داشته باشد بایستی امکان ارسال رزومه در قالب‌های حرفه‌ای و… نیز وجود داشته باشد تا کارجویان قادر باشند به راحتی مهارت‌ها و سوابق شغلی خود را در یک قالب استاندارد ارسال کنند.

طراحی همچین سایتی به طراحان با تجربه و ماهر نیاز دارد که به طراحی سایت و سئو سایت تسلط کافی داشته باشند.

از دیگر مزیت‌های مهم طراحی سایت مشابه جابینجا که در آن امکان جست و جو و فیلتر فراهم شده باشد این است که به افراد کمک می‌کند در زمان و هزینه خود به مقدار زیادی صرفه جویی نمایند و با صرف زمانی کوتاه بتوانند شغلی مناسب که متناسب با شرایط و استعداد‌های آن هاست پیدا کنند.

وجود یک پنل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از دیگر مزیت‌های این سایت است که باید حتماً در طراحی سایت به آن توجه نمود. این راه ارتباطی سبب می‌شود که افراد بتوانند قرار مصاحبه کاری حضوری بگذارند و علاوه بر هماهنگی ها، بیشتر با شرایط کاری یکدیگر آشنا شوند.

رابط کاربری مناسب و آسان

طراحی سایت مشابه جابینجا باید به گونه‌ای صورت بگیرد که یک رابط کاربری ساده برای افراد با دانش و سنین مختلف داشته باشد.

این رابط کاربری ساده سبب می‌شود که افراد در کمتری زمان و با بیشترین سرعت بتوانند از میان تعداد زیاد اگهی، شغل مد نظر خود را پیدا کنند و همچنین کارفرما‌ها بتوانند به راحتی آگهی خود را به ثبت برسانند و کسب و کار خود را سریع‌تر ارتقا ببخشند.

علاوه بر آن، امکان مشاهده آمار آگهی‌ها برای کارفرما‌ها نیز وجود دارد و می‌توانند رزومه‌های ارسالی کارجویان را به راحتی بررسی نمایند.

یک امکان جالب در سایت جابینجا این است که سرویس شتابدهی برای آگهی‌ها در نظر گرفته می‌شود. نحوه کار این سرویس به این نحو است که در شرایطی که روزمه‌های دریافتی کم باشد از طریق روش‌های مختلفی همچون ارسال پیامک، ارسال کردن ایمیل، درج کردن بنر‌های ویژه در سایت و لینکسازی و… سبب می‌شود تا مخاطبان بیشتری آگهی درج شده را ببینند تا سریع‌تر افراد متقاضی برای این فرصت کاری پیدا شود.

همچنین در صورتی که شما برای طراحی این سایت از طراحان و کد نویسان با تجربه و ماهر استفاده کنید، خواهید دید که سایت شما از امنیت بسیار قابل قبولی برخوردار خواهد بود که یکی از راه‌های کسب اطمینان مخاطبان می‌باشد و افراد بیشتری می‌توانند با رضایت و خیال راحت‌تر از طریق سایت شما اقدام به یافتن شغل کنند.

بنابراین مهارت‌های طراحان را کم اهمیت در نظر نگیرید، زیرا آگهی از الگوریتم های سئو گوگل سبب می‌شود نه تنها سایت شما زودتر پیشرفت کند، بلکه از امنیت بالا‌تری نیز برخوردار شود و زود‌تر ارتقا یابد.

ویژگی طراحی سایت مشابه جابینجا برای استخدام و کاریابی

ویژگی طراحی سایت مشابه جابینجا برای استخدام و کاریابی

همان طور که می‌دانید جابینجا یکی از پر مخاطب‌ترین سایت‌ها در زمینه کاریابی و استخدام می‌باشد که وجود امکانات و ویژگی‌هایی سبب این پیشرفت شده است. در این قسمت از مقاله قصد داریم به مهم‌ترین این ویژگی‌ها بپردازیم تا اگر قصد طراحی سایت دارید، با آگاهی بیشتری وارد این مسیر شوید.

امکان آماده‌سازی رزومه به صورت آنلاین و دو زبانه

میسر بودن جست و جو پیشرفته و همچنین فیلتر شده میان آگهی‌های استخدامی متعدد

داشتن آزمون‌های خودشناسی به صورت آنلاین

برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط

وجود لینک‌سازی‌ها و ارتباط با سایر سایت‌ها و…

رعایت شدن استراتژی محتوا و الگوریتم‌های سئو گوگل

وجود درگاه پرداخت آنلاین امن

وجود امکان یک آپ گرفتن از سایت

بیشتر بخوانید: طراحی شبکه اجتماعی

کلام پایانی

طراحی یک سایت مشابه جابینجا که برای کاریابی و… بسیار مناسب می‌باشد یکی از مسیر‌هایی است که می‌توان در فضای آنلاین بسیار پیشرفت کرد.

در واقع طراحی سایت که اصولی‌ترین نکات همانند سئو سایت، رعایت الگوریتم‌های گوگل و… در آن رعایت شده باشد باعث می‌شود یک پل ارتباطی قوی برای یافتن شغل و کار در بین کارفرما و کارجو به وجد بیاید. امروزه بسیاری از استخدام شدن‌های افراد مختلف از طریق همین سایت‌ها صورت می‌گیرد.

همان طور که تا آنی قسمت از مقاله مطالعه کردید، متوجه شدید که در زمینه مهم‌ترین نکات ضروری در خصوص طراحی سایت ارزان صحبت کردیم.

در صورتی که شما عزیزان در این زمینه و همچنین نحوه لینکسازی اصولی برای افزایش بازخورد‌ها در این سایت‌ها نیاز به مشاوره و راهنمایی‌های بیشتری دارید می‌توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در itmehr ارتباط برقرار نمایید و نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت املاک

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن