آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت مشابه آهن آنلاین

طراحی سایت مشابه آهن آنلاین

چرا طراحی سایت مشابه آهن آنلاین؟ مگر سایت آهن آنلاین چه سیستم محتوایی و آیتم‌هایی دارد؟ سایت مشابه آهن آنلاین برای چه نوع کسب و کارهایی خوب است؟ چگونه می‌توانیم سایتی مشابه آهن آنلاین طراحی کنیم؟

در این مقاله از آی تی مهر با ما همراه باشید تا به طور جامع و کامل به پاسخ این سوالات پرداخته و با زیر و بم طراحی سایت در صنعت فروش آهن آشنا شویم.

امروزه با پیشرفت فناوری و امکان ارتباطات گسترده مردم از سراسر جهان برای کوچکترین کارهای روزمره خود تا بزرگترین اقدامات به جستجو در اینترنت می‌پردازند. اگر تا به حال سر و کار زیادی با آهن و وبسایت آهن آنلاین نداشته باشید، شاید برایتان کمی عجیب به نظر برسد که چرا یک فرد برای خرید آهن باید به سراغ گوگل بیاید؟!

طراحی سایت مشابه آهن آنلاین

بگذارید کمی به عقب‌تر برویم. زمانی‌که مردم برای خرید یک ورق آهن یا میلگرد ساده باید در جایی معمولا دور از مرکز شهر به راسته آهن فروشان می‌رفتند؛ مغازه به مغازه و سوله به سوله به دنبال محصول مورد نظر خود با کیفیت و قیمت مناسب می‌گشتند؛ وقت زیادی را صرف رفت و آمد و پرس و جو و بحث با فروشندگان کرده و در بیشتر مواقع محصولی را از سر ناچاری خریداری می‌کردند؛ تازه دنبال کار حمل و نقل محصولات می‌افتادند و …

اینترنت و دسترسی وسیع به فضای مجازی همه چیز را تغییر داد. امروزه در حالی که مردم در خانه خود نشسته‌اند می‌توانند به سادگی و سرعت یک جستجو در گوگل به چندین فروشگاه آنلاین آهن سر بزنند، از جزئیات قیمت و کیفیت محصولات مطلع شوند، به راحتی با فروشندگان ارتباط بگیرند و در نهایت به بهترین شکل ممکن محصولات را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند! این امکان نه تنها برای مشتری بلکه برای کسب و کار و فروشنده آهن فوق العاده است!

طراحی سایتی چون آهن آنلاین می‌تواند زندگی شما را برای همیشه دگرگون کند. وبسایتی حرفه‌ای در زمینه فروش آهن که به طور گسترده مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد و در بازار پرسود آهن می‌درخشد.

این سایت از لحاظ طراحی بی نظیر، آیتم‌های کاربردی برای مشتریان، امکان ارتباط آسان و سریع، رتبه بالا و سازگاری با الگوریتمهای سئو گوگل و به طور خلاصه تمام مشخصه‌هایی که یک سایت اینترنتی فروش آهن نیاز دارد، فوق العاده عمل کرده است و به عنوان الگو یک سایت کاربر پسند در حوزه فروش آهن آلات به حساب می‌آید.

در ادامه به بررسی جزء به جزء آیتم‌های تمایز دهنده این سایت با دیگر سایت‌های رقیب پرداخته و راهنمای جامعی برای طراحی سایت مشابه آهن آنلاین به شما همراهان گرامی ارائه می‌دهیم.

ویژگی‌های تمایز دهنده سایت آهن آنلاین؛ ویژگی‌هایی که یک وبسایت موفق آهن دارد

اولین قدم برای اینکه بخواهیم وب سایت فروشگاهی موفق در زمینه آهن آلات، مشابه آهن آنلاین داشته باشیم، این است که با یک آنالیز دقیق و کاربردی متوجه شویم چه ویژگی‌هایی ست که آهن آنلاین و وبسایت‌های موفق چون این سایت را به این جایگاه از دید کاربر و موتورهای جستجو رسانده است؟ ویژگی‌های لازم برای جذب مخاطب در طراحی سایت چیست؟ بهینه سازی و سئو سایت چه تاثیری در موفقیت آن داشته است؟ بیایید تا مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد سایت آهن آنلاین را بررسی کنیم.

۱. دسته بندی منظم و چیدمان ساده سایت:

تمام سایت‌های موفق و کاربر پسند، دسته بندی مشخص برای بخش‌های مختلف سایت خود دارند. این سایت‌ها با ارائه فهرستی خلاصه‌وار از مطالب و موضوعات سایت، راهنمای کاربر هستند و از سردرگمی و کلافگی وی در بین بخش‌های مختلف سایت جلوگیری می‌کنند.

۲. گالری تصاویر:

یکی از فاکتورهای فوق العاده موثر در جذب مخاطب به سایت اینترنتی شما، استفاده از رسانه‌های ویدئویی و تصاویر است. به کار بردن تصاویر در صفحه‌های سایت، محتوا و مقالات و البته بخش فروش محصولات، از جمله ویژگی‌هایی ست که کاربر را جذب محتوای شما می‌کند.

۳. قابلیت جستجو در مطالب سایت:

فراهم کردن امکان جستجوی داخلی در سایت از جمله ویژگی‌هایی ست که به کار بردن آن در طراحی سایت تاثیر به سزایی در جذب مخاطب شما دارد. کاربر به دنبال سریع‌ترین پاسخ است و فرصت گشتن در بین هزار محصول شما را ندارد؛ با قرار دادن امکان جستجو در صفحه سایت خود و رفع نیاز کاربر، مشتریان ثابت خود را پیدا کنید.

۴. پشتیبانی و چت آنلاین:

پشتیبانی و فرصت ارتباط آنلاین از امکاناتی ست که اعتماد کاربر به شما را افزایش داده و شانس فروش شما را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه جابینجا

۵. درج قیمت‌های بروز:

کاربرانی که پیش از خرید محصولات آهن به وبسایت شما مراجعه می‌کنند، معمولا به دنبال پاسخی سریع و مقایسه فوری محصولات هستند. با درج قیمت‌های بروز در سایت از اتلاف وقت و ترک شدن سایت توسط کاربر جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی شبکه اجتماعی

۶. مگامنو:

مگامنو، منو یا فهرستی از لینک بخش‌های مختلف سایت و زیرمجموعه‌های این بخش‌ها است. به خصوص در سایت فروشگاهی آهن آلات بسیار مهم است که بخش‌های مختلف سایت از جمله محصولات، مقالات، ارتباط با ما و… را به همراه زیرمجموعه‌ها در مگامنو قرار دهید و تجربه بهتر کاربری را برای مخاطبان فراهم کنید.

۷. سئو سایت:

هر چند در طراحی سایت آهن خود خوب عمل کنید و در تولید محتوای ارزشمند و کاربر پسند و متناسب با پرسونا مخاطب سنگ تمام بگذارید. اگر از پس سئو سایت به خوبی برنیایید، هیچ شانسی برای فروش ندارید. سئو سایت مجموعه اقداماتی از جمله استراتژی محتوا ، تولید محتوا مناسب سئو ، لینک سازی اصولی، بهینه سازی فنی و تکنیکال، بهینه سازی آن پیج و… است که سایت شما را به صفحه اول نتایج گوگل ارتقا می‌دهد‌.

با رعایت این نکات و اصول پایه‌ای طراحی سایت می‌توانید به وب سایتی پر بازدید و پرفروش چون آهن آنلاین تبدیل شده و روز به روز کسب و کار خود را رشد دهید.

سخن پایانی

بسیاری افراد تصور می‌کنند با طراحی سایت ارزان و کاهش هزینه‌های راه اندازی سایت سود می‌برند، در حالی که باید بدانید وبسایت ارزان نمی‌تواند شما را به صفحه اول گوگل و جایگاهی در میان رقبای قوی چون آهن آنلاین برساند.

مجموعه آی تی مهر یکی از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات طراحی و سئو سایت است، که با ارائه عالی‌ترین خدمات با بهترین قیمت زمینه ساز رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی شما می‌شود. برای سفارش خدمات طراحی و بهینه سازی سایت می‌توانید به صفحه اصلی وبسایت آی تی مهر مراجعه کرده و با متخصصان مجرب این حوزه ارتباط بگیرید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن