آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت

دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت

دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت چیست؟ امروزه طراحی سایت و برخورداری از وب سایتی با امکانات بالا در رونق گرفتن کسب و کار ما تاثیر بسزایی دارد. اگر صاحب کسب ‌وکار هستید، وب سایت شما قطعا یکی از مهم ‌ترین ابزارهای است. که در دست خود دارید تا مشتریان بهتری داشته باشید. بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد تفکیک می‌کند؟

یک طراحی وب سایت موثر ITMEHR باید عملکرد مورد نظر خود را با انتقال پیام خاص انجام دهد. و در عین حال بازدیدکننده بیشتری را درگیر کند. چندین عامل از جمله ثبات، رنگ ‌ها، تایپوگرافی، تصویرسازی، سادگی و کارایی در طراحی سایت با وردپرس خوب نقش دارند. روی هزینه سایت شما نیز تاثیر بسزایی می گذارد.

زمانی که یک وب سایت را طراحی می ‌کنید. عوامل کلیدی و مهم زیادی وجود دارند که به چگونگی درک آن کمک می ‌کنند. یک وب سایت طراحی ‌شده می ‌تواند به ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان برای اقدام به مشاهده خدمات سایت کمک کند.

ایجاد یک تجربه کاربر بزرگ شامل مستلزم اطمینان از این است که طراحی سایت ارزان شما برای قابلیت استفاده و کارایی آسان بهینه شده است. وب سایت شما باید نیازهای کاربر را برآورده کند. داشتن یک هدف روشن ساده در تمام صفحات به کاربر در تعامل با آنچه که باید ارائه دهید، کمک خواهد کرد.

آیا امکان طراحی سایت رایگان با وردپرس وجود دارد؟

آیا به دنبال ساخت یک وب سایت برای رونق کسب و کارتان هستید. راه‌ اندازی یک وب ‌سایت می ‌تواند یک فکر وحشتناک و نشدنی باشد. به‌خصوص زمانی که اهل فن نیستید. محبوبیت بسیار زیاد وردپرس، بسیاری از افراد را گمراه کرده است. و فکر می کنند که این افزونه باید بهترین گزینه برای همه چیز باشد.

 

با این حال، مانند بسیاری از چیزها، محبوبیت لزوما برابر با برتری نیست. وردپرس زندگی خود را به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساده آغاز کرد. اما همانطور که محبوبیت آن افزایش‌ یافته است. ویژگی آن به گونه ‌ای تنظیم شده‌ که روزانه متقاضی بیشتری نسبت به قبل پیدا می کند.

طراحی سایت فروشگاهی اقتصادی

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد یک وب سایت برای هر کسب ‌وکار ضروری است. هر وب سایت باید حرفه ‌ای به نظر برسد تا مخاطب بیشتری را جذب کند. در غیر این صورت, شرکت شما اعتبار خود را برای ادامه کسب‌ وکار از دست خواهد داد. یک صاحب کسب‌وکار کوچک یک وب سایت می ‌سازد که علاوه بر مقرون ‌به ‌صرفه بودن، حرفه ای نیز باشد. اگر از وردپرس استفاده می ‌کنید, باید از مزایای آن نیز باخبر باشید. برخی از مردم برا این باور هستند که پلتفرم های توسعه وب منبع باز تنها برای سازمان ‌های کوچک مناسب هستند. اما واقعیت این است که هر دو شرکت بزرگ و کوچک می‌توانند. یک وب سایت کاملا حرفه‌ ای با استفاده از WordPress داشته باشند.

WordPress آزاد و رایگان است و این موضوع مهم ‌ترین مزیت این برنامه به حساب می آید. شما هیچ پلتفرم رایگان دیگری را هرگز پیدا نخواهید کرد. علاوه بر این، برنامه WordPress همچنان به ایجاد ویژگی ‌های جدید و به روزرسانی های امنیتی ادامه می ‌دهد.

این ارتقا بدون هیچ هزینه‌ ای نسبت به میلیون ها کاربر انجام می ‌شود. بنابراین، مقرون‌ به ‌صرفه بودن یکی از جنبه‌ های مهم استفاده از این پلت فرم منبع باز است.

تفاوت سایت یک میلیونی و پنج میلیونی

اگر با طراحی وب سایت آشنا باشید و خودتان سایت ها مختلف فروشگاهی زیادی را راه انداخته باشید. متوجه خواهید شد که سایت ها از نظر هزینه، رنگ، خدمات و ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. این ها برخی از دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت است. عواملی که یک سایت یک میلیونی با سایت پنج میلیونی دارد به طراحی آن است.

 

طراحی وب سایت باید آسان باشد و موارد منو به راحتی از هر صفحه در دسترس باشند. بیننده باید همیشه دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد. و به راحتی به جایی که دوست دارد برود دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده خوبی است و در صورت امکان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این امر ابتدایی به نظر می رسد اما اکثر وب سایت ها را می توان در این زمینه بهبود بخشید. با بهبود بخشید به وب سایت می توان آن را از سایر سایت هایی با قیمت پایین برتر دانست. البته  این نکته را در نظر داشته باشید که سایت های ارزان یک میلیونی انتظار شما از کیفیتی خوب و بالا را برآورده نمی کند. و همچنین سایت های که با قیمت خیلی کم طراحی شده اند برای سئو سایت مناسب نیستند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان؛ یک سرمایه گذاری بد

افراد زیادی به دنبال دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت و طراحی سایت ارزان هستند. اما در مورد هر چیزی در زندگی، نباید با کیفیت معامله کرد. پایبندی به بودجه مهم است، حتی زمانی که در حال ساخت یک وب سایت هستید. خوشبختانه بسیاری از شرکت ‌ها در حال حاضر راهی برای تاسیس یک وب سایت آزاد ارائه می‌ کنند. با آشنا کردن خود با برخی از محبوب ‌ترین انتخاب ‌های ممکن، می ‌توانید ایده ‌های خود را با افراد بیشتری مرتبط کنید.

فرقی نمی کند کسب و کار شما در چه زمینه ای باشد. به هر حال به یک سایت برای فروش محصولات خود نیاز خواهید داشت. حال با توجه به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم. سایت های ارزان قیمت ممکن است کیفیت کار شما را پایین آورده و اعتماد مشتریان شما را خدشه دار کند.

پکیج های مختلف طراحی سایت آی تی مهر

 

عناصر مهم طراحی سایت که باید از آن باخبر باشید

طراحی وب به طراحی سایت‌ هایی اشاره دارد که در اینترنت نمایش داده می‌ شوند. آنها معمولا به جنبه‌ های تجربه کاربر از توسعه وب سایت به جای توسعه نرم ‌افزار اشاره دارند. در ادامه به بررسی عناصر مهمی که در طراحی وب نقش مهمی دارند می پردازیم.

وب دوستانه

مهم نیست که طراحی وب سایت شما چقدر آموزنده. زیبا و آسان برای استفاده است. مهم این است که طراحان وب شما کلیدهای کارکرد وب سایت شما را روی تمام مرورگرهای اصلی بدانند و از متا تگ ها، تگ های alt استفاده کنند و به SEO آشنایی کاملی داشته باشند.

 محتوا

تولید محتوا ستون اصلی وب سایت شما محسوب می شود. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجوی شما دارد. بلکه دلیلی است که بیشتر بازدیدکنندگان در لحظه اول به دنبال آن هستند. محتوای وب سایت شما باید آموزنده و مختصر باشد.

طراحی بصری

اکثر انسان ها موجودات بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک عالی راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شما به حساب می آید. اسکرول متن، انیمیشن، و مقدمه های فلش باید در طراحی وب خود به اندازه کافی استفاده شوند. و فقط برای تاکید بر یک نقطه برای حداکثر تاثیرگذاری کاربرد دارند.

به مطالعه ادامه دهید: قیمت سئو سایت

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن