آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

قیمت سئو سایت

قیمت سئو سایت چقدر است؟

اگر مقاله‌ی مربوط به سئو سایت را خوانده باشید می‌دانید. که این روز‌ها هر شغل و کسب و کاری برای پیشرفت نیاز معرض به داشتن سایت دارد. و برای دیده شدن در صفحه‌ی گوگل نیز نیاز دارد که یک سایت بهینه داشته باشد. اما قیمت سئو سایت چقدر است؟ قیمت سئوی سایت به روش‌های مختلفی محاسبه می‌شود. یعنی شرکت یا فرد هنگام عقد قرارداد به صورت توافقی روش محاسبه‌ی قیمت سئوی سایت را تعیین می‌کند. با ما همراه باشید تا با این روش ‌ها بیشتر آشنا شویم.

قیمت سئو سایت به صورت پروژه‌ای

یکی از ایمن ترین روش های ITMEHR، محاسبه‌ی هزینه‌ی سئوی سایت پروژه ای می‌باشد. یعنی فرد یا شرکت در هنگام عقد قرارداد بیان می‌کند. که هزینه را در صورت اتمام پروژه که سئوی کامل سایت و رسیدن به رتبه‌ی اول گوگل است دریافت کند. و با بررسی وضعیت سایت قیمت را پیشنهاد می‌دهد. این روش هم برای صاحب سایت اطمینان خاطر به دنبال دارد. و هم شرکت سئو زمان مورد نیاز خود برای انجام پروژه را در اختیار دارد. اما باید توجه داشت که  هزینه‌ی سئوی سایت پروژه‌ای معمولا بالا است. و طبق وضعیت سایت از ۵ میلیون تا ۲۵ میلیون متغیر خواهد بود. و حتی در مواقعی برای رقابت کلمات کلیدی تاپ به بیشتر از ۳۰ میلیون نیز می‌رسد.

 

محاسبه‌ی قیمت سئو سایت بر اساس عملکرد

روش‌های محاسبه‌ی هزینه‌ی سئوی طراحی سایت برای صاحبان سایت چندان خوشایند نیست. زیرا آنها تضمینی در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند ندارند. روش محاسبه‌ی هزینه‌ی سئوی پروژه ای نیز قیمت بالایی‌ دارد.پس قدم بعدی محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو بر اساس عملکرد خواهد بود. یعنی شما در قبال رسیدن به هدفی که از سئو دارید. هزینه پرداخت می‌کنید و اگر این اتفاق نیافتد هزینه ای هم پرداخت نمی‌شود. این روش  برای صاحبان سایت یک اطمینان خاطر به وجود می‌آورد. اما طرف دیگر معمولا راضی به این روش محاصبه‌ی هزینه نخواهد شد و اگر هم راضی بشود. معمولا سر کلمات کلیدی کم رقابت تر کار خواهد کرد که چندان تغیری بر وضعیت سایت نخواهند داشت. این روش معمولا مورد تایید شرکت‌های سئو نیست چون اینبار آنها امنیت مالی ندارند. و می‌دانند که سئوی سایت زمانبر است و نیاز به تلاش دارد.

تعـرفه پلن های سئو آی تی مهر

محاسبه‌ی هزینه‌ی سئوی سایت ساعتی

همانطور که از نام قیمت سئو سایت ساعتی پیداست فرد بابت ساعاتی که در شرکت شما برای سئو کار می‌کند. هزینه دریافت می‌کند و تقریبا مانند کارمند شما است‌. به طوری که بابت ساعات حضورش در محل کار از شما هزینه دریافت می‌کند. معمولا دیر تر به نتیجه می‌رسد و بیش از شش ماه زمان خواهد برد.

 

این در حالی است که فرد بر اساس مهارتی که دارد ممکن است هزینه‌ی بالایی‌ را دریافت نماید. که اگر تا شش ماه قرار باشد ادامه پیدا کند حتی از روش پروژه‌ای نیز گران تر تمام خواهد شد. و شاید حتی به نتیجه‌ی دلخواه نیز نرسید. این روش معمولا برای خود شرکت‌های سئو استفاده می‌شود. یعتی تیم سئو برای کمک گرفتن از سایر فعالان در این حوزه با آنها به روش هزینه‌ی سئوی ساعتی کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زمان رسیدن به رتبه اول گوگل چقدر است؟

محاسبه‌ی هزینه‌ی سئوی ماهیانه

این روش بسیار موثر خواهد بود اگر شناخت کافی را از تیم طرف قرارداد داشته باشید. چونکه معمولا قرارداد‌های سئو شش ماهه می‌باشد. و اگر از عملکرد تیم راضی نباشید متعهد به شش ماه همکاری هستید و اگر بخواهید خودتان قرارداد را نقض کنید. نیز باید ضرر و زیان پرداخت کنید. اما اگر با تیم طرف همکاری شناخت داشته باشید. و عملکرد او را تایید کنید. بهترین رابطه‌ی همکاری را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: معجزه ای به نام سئو

کدام روش محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو بهتر است؟

هر روش محاسبه‌ی هزینه‌ی سئو مزایا و معایب خود را دارد و نمی‌توان گفت کدامیک مطلقا بهتر است. عرف بازار این است که طبق شرایط خود و آنچه از سئو می‌خواهید روش مناسب شرایطتان را انتخاب کنید.

 

معمولا افراد با تیم‌های آشنا و یا معتبر همکاری می‌کنند و کمتر کسی به صورت ساعتی متخصص سئو را استخدام می‌کند. روش پروژه‌ای از بهترین و مطمئن ترین روش‌ها است اما هزینه‌ی بالایی‌ را برای شما به دنبال دارد. همانطور که می‌بینید هر روش شرایط خود را دارد و باید شما آن را انتخاب کنید.

تعـرفه پلن های سئو آی تی مهر

چه تضمینی برای رسیدن به رتبه‌ی اول وجود دارد؟

متخصصین سئو معمولا بر اساس توانمندی خود قدم بر خواهند داشت زیرا اولین اساس کار سئو اعتماد و اعتبار است. و اگر کسی اعتباری در این کار نداشته باشد عملا بیکار خواهد ماند. پس اگر سئو کاری به شما اطمینان می‌دهد در واقع با آینده‌ی کاری خودشان بازی کرده اند. و معمولا پیشنهادی نمی‌دهند که نتوانند به آن عمل کنند. ولی رسیدن به رتبه‌ی اول گوگل و رقابت با سایرین ممکن است به هر دو طرف ضرر بزند. یعنی به هزینه‌ی شما و اعتبار طرف مقابل و این ریسکی است که در این کار وجود دارد.

به مطالعه ادامه دهید: سئوی کلاه سیاه ، کلاه سفید و کلاه خاکستری

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن