آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

اهمیت طراحی سایت ارزان

زمانی که شما کاری را شروع می‌کنید و می‌خواهید خدمات یا محصولات خود را به دیگران بفروشید و سود حاصل از فعالیت های شما باید به اندازه ای باشد که کفاف هزینه های مجموعه را بدهد و در آخر سودی هم برای شما باقی بماند. اما در دنیای امروز فروش حضوری و سنتی دیگر خیلی سودرسان نیست و مانند دنیای قبل از عصر تکنولوژی کارساز نمی‌باشد. ما یک راه حل به اسم طراحی سایت ارزان برای شما پیشنهاد میکنیم که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

شما برای اینکه سود خود را به حد مناسبی برسانید نیاز دارید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، محصولات و خدمات خود را به افراد زیادی معرفی کنید. فروش آنلاین داشته باشید، کار خود را گسترش دهید و مخاطبان خود را بیشتر کنید و حتی از تمام نقاط کشور مشتری جذب کنید. تمام این مواردی که گفته شد تنها از راه سایت و در دنیای مجازی قابل انجام است که می‌تواند بیشترین کمک را به کار شما در ابتدای راه کند. اما شروع کار با سرمایه‌ی کم و ترس از ریسک تصمیم گیری همراه است و ممکن است هر کسی هزینه کافی برای طراحی سایت را نداشته باشد که راه حل این مشکل، طراحی سایت ارزان می‌باشد.

طراحی یک وب‌سایت ارزان معمولاً به عنوان یک انتخاب مقرون به صرفه و هوشمندانه برای کسب‌وکارها و فردانی که می‌خواهند حضور آنلاین داشته باشند، مطرح می‌شود. در این مقاله، به بررسی اهمیت طراحی سایت ارزان، دلایلی که هزینه کمتر بهترین تصمیم است، و راه‌های راه‌اندازی وب‌سایت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌پردازیم.

توجه توجه

اگر قصد درآمدزایی از وب سایت خود را دارید، طراحی سایت به تنهایی کافی نیست!

حتما قبل سفارش سایت خودتون به این نکته دقت داشته باشید که سایت های خیلی خیلی ارزان یا سایت ساز هایی که مانند یک وبلاگ عمل میکنند، امکان درآمد زایی یا جذب کاربر را ندارند و فقط کاربرد یک کارت ویزیت آنلاین را برای شما خواهند داشت.

وقتی صحبت از درآمد زایی و بازخورد مالی یک سایت مطرح است به چند فاکتور باید توجه داشت: قابلیت پیاده سازی سئو سایت، کد نویسی اصولی، رعایت استانداردها روز دنیا، طراحی UI و UX، بخش ادمین حرفه ای، بهینه سازی کردن قسمت های مختلف سایت، هاست و دامنه با کیفیت، سرعت بالا و ….

اگر در هنگام طراحی سایت به این نکات توجه نداشته باشید تقریبا پول خود را دور ریخته اید چون سایت شما قابلیت پیشرفت و درآمد زایی را ندارد.

بعضی از سایت های خیلی ارزان قابلیت سئو شدن ندارند و از همان ابتدا اسپم اسکور بالایی دارند و شما هیچ وقت با این سایت ها به صفحه اول گوگل نخواهید رسید.

پس در انتخاب خود دقت کنید چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست !

جهت ارتباط با کارشناسان مجرب آی تی مهر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان تماس بگیرید

طراحی سایت ارزان اما حرفه ای

چرا هزینه کمتر، بهترین تصمیم است؟

اگر مرحله طراحی و راه‌اندازی وب ‌سایت شما هم‌ زمان با آغاز کسب و کار حرفه‌ای شما باشد، قطعا موفقیت تجاری خود را تضمین کرده ‎اید. البته این نکته در ادامه راه حل طراحی سایت ارزان برای کسب ‌وکارهایی معنی دارد که فعالیت کاری خود را تازه شروع کرده‌اند. این نیز به این دلیل است که کاربران و مردم با نام برندهای معتبر آشنا هستند و آن برندها نیازی به معرفی خود و کار خود به صورت ابتدایی ندارند، در نتیجه راه‌اندازی و موفقیت تجاری سایت‌های فروش برای موسسات شناخته شده راحت‎تر، می‌باشد. اما با تمام این تفاسیری که قبل‌تر گفتیم، همه تجارت‌های نوپا و قدیمی برای موفقیت و گسترش کار خود نیازمند تبلیغات آنلاین هستند.

طراحی سایت ارزان اهمیت بسیاری در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و ارتقاء اعتبار برند دارد. وب‌سایت‌های ارزان می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا با هزینه کمتری، حضور قوی‌تری در فضای آنلاین داشته باشند و رقابت را برنده شوند.

شمایی که برای تجارت خود نیازمند داشتن وب سایت هستید بهتر است از خدمات کم‌هزینه تر استفاده کنید. کاهش هزینه‌های ضروری در مرحله طراحی سایت می‌تواند سرمایه لازم برای اجرای موفق‎تر دیگر بخش‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. مجموعه آی تی مهر با مهارت و دانشی که طراحان حرفه‌ای آن دارند، تمرکز اصلی خود را به روی ارائه خدمات باکیفیت و ارزان خود قرار داده است. و با این کار راه و مسیر موفقیت کاربران خود را هموار و سریع تر خواهد کرد.

اهمیت طراحی سایت ارزان

  • کاهش هزینه:
  • طراحی یک وب‌سایت ارزان به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا هزینه‌های طراحی و توسعه را کاهش دهند و بودجه خود را برای فعالیت‌های دیگر تخصیص دهند.
  • سرعت راه‌اندازی:
  • وب‌سایت‌های ارزان معمولاً در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی می‌شوند که این امر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به سرعت حضور آنلاین خود را ایجاد کنند و از فرصت‌های بازار بهره‌مند شوند.
  • ارزش افزوده:
  • طراحی یک وب‌سایت ارزان نیازمند انعطاف و خلاقیت بیشتر است که می‌تواند به کسب‌وکارها ارزش افزوده‌ای بیشتر ارائه دهد و تجربه کاربری بهتری را فراهم کند.

طراحی سایت ارزان

همانطور که گفتیم طراحی سایت هزینه بر است که ممکن است برای تمامی مشاغل تصمیم ساده و راحتی نباشد. که همان اول کار هزینه زیادی برای این کار تقبل کنند، که حتی خودشان نیز مطمئن نیستند که این سایت برایشان کارآمد می‌باشد یا نه، در نتیجه به راه حلی رسیدیم. اما باید بدانید هر سایت ارزانی صرفا به دلیل هزینه کم قرار نیست برای شما مفید باشد و بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت با سایت ارزانی که طراحی می‌کنند هیچ خدماتی برای شما ارائه نمی‌دهند و صرفا نقش یک بروشور را برای کسب و کار شما ایفا می‌کنند.

اما اگر شما با شرکت درستی کار کنید می‌توانید تمام خدمات زیر را با همان سایت ارزان داشته باشید. گروه آی‌تی مهر می‌تواند تمامی این خدمات را با همان طراحی سایت ارزان در اختیار شما قرار دهد.

قابلیت های طراحی سایت ارزان آی تی مهر

1- طراحی سایت با کیفیت: انجام و اجرای تمام امکاناتی که یک سایت نیاز دارد مانند طراحی ریسپانسیو، فروشگاه آنلاین، اتصال پنل پیامک، چت واتس آپ و… .

2- مشاوره دیجیتال مارکتینگ: طراحی‌های وب سایت با نظارت مستقیم مدیر دیجیتال مارکتینگ آی‌تی‌مهر انجام می‌گیرد.

3- مشاوره سئو: سایت شما بر اساس اصول و ساختار صحیح سئو متناسب با بیزینس شما طراحی می‌شود.

4- مشاوره فروش و برندینگ: آنها بری اینکه شما نتیجه بهتر و مناسبی از فضای مجازی بگیرید، کامل شما را همراهی و پشتیبانی می‌کند.

درآمـد زایـی بـالا با طراحی وب سایت

 

راه اندازی وب سایت در سریع ترین زمان ممکن

اما یکی دیگر از نکات مهمی که باعث موفقیت شما می شود، برنامه‌ریزی مناسب برای راه‌اندازی سایت است. بهتر است سایت شما در کوتاه‌ترین زمان راه‌اندازی شود تا بتواند قدمی موثر در راستای به ثمر نشستن اهداف شما از کسب و کارتان باشد.

مجموعه آی تی مهر با مشاوره رایگانی که به شما می‎دهد با نوع کسب‌وکار شما، نیاز و هدف دقیق شما را از طراحی سایت متوجه خواهد شد. موانع و چالش‌های احتمالی را پیش بینی می‎کند و راهکارهای مقابله با آنها را به شما ارائه می‌دهد. پس از انجام تمام این مراحل در کوتاه‌ترین زمان ممکن مراحل مختلف طراحی و راه‌اندازی سایت انجام خواهد شد.

بروزرسانی مداوم

یکی دیگر از عوامل موفقیت در تجارت، همسو شدن با شرایط روز است. همسو شدن با شرایط به معنی این است که از دانش و فناوری‌های نوین در خدمت تجارت شما می باشد. طراحی سایت یکی از روش‌های موثر برای همسو شدن با تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین است. به همین دلیل این گروه به‌ منظور هموارسازی مسیر موفقیت شما سعی کرده‌است که خدمات طراحی سایت ارزان با کیفت بالا ارائه کنند.

تفاوت طراحی سایت ارزان در صفحات فرود

ممکن است از قبل بدانید که یکی از پر مخاطبترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی صفحه های فرود است که به آنها لندینگ گفته می شود. تمام وب سایتهای بزرگ ایرانی مثل دیجی کالا و دیگر وب سایتها از لندینگ برای پیشرفت وب سایت خود استفاده کردهاند و از طریق آن بازدید صفحه خود را افزایش میدهند. در اصل آپدیت لندینگ راهی است که برای طراحی و ساخت سایت استفاده می شود تا بازدید کننده آن سایت با اولین ورود خود از دروازه ورودی سایت، مجذوب سایت شما شود و برای خواندن و دیدن مطالب شما انگیزه کافی و لازم را داشته باشد.

اما باید حواستان به این موضوع باشد که زمانی که شما از طراحی ارزان سایت با کمک برنامه های آماده استفاده میکنید، آپدیت لندینگ انجام نمیشود به همین دلیل دروازه ورودی سایت شما نمی تواند باعث افزایش بازدید سایت و کار شما شود.  به همین دلیل گروه آی تی مهر بیشترین تمرکز خود را روی آپدیت لندینگ صفحه فرود شما قرار داده اند تا در همان ابتدا کار شما بتوانید بازدید کنندگان را جذب کنید و بعد از آن تولید محتوا را شروع کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

طراحی صفحات لندینگ آی تی مهر

خیلی از افراد تصور میکنند که طراحی صفحه لندینگ و آپدیت لندینگ یک فرایند بسیار پیچیده است، علی رغم اینکه آپدیت لندینگ یک فرآیند بسیار ساده میباشد بهتر است بدانید، به صفحه های فرود و آپدیت لندینگ صفحه هدف نیز گفته می شود. این صفحه می تواند باعث افزایش فروش شما شود و کاربران بسیار زیادی را برای شما و خدمات یا محصولات شما جذب کند. گروه آی تی مهر در طراحی سایت ارزان خود که برای شما انجام میدهد، دیگر طبق روند بازاریابی درونگرا عمل نمیکند و با استفاده از بازاریابی پیشرفته صفحه فرود را به صورت اختصاصی و فوق پیشرفته تبدیل میکند.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن