آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار رایج و محبوب در میان طراحان سایت برای طراحی سایت فروشگاهی است که ارائه دهنده ی مزایای بسیاری می باشد. در واقع، سیستم وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار گرفت. اما بعد ها برای مدیریت محتوای سایت ها از آن بهره مند شدند. از مزایای استفاده از وردپرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وردپرس یک پلتفرم متن باز است:

توسعه دهندگان وب می توانند کدهای مورد نظر خود را به راحتی به وردپرس اضافه کرده و در اختیار سایر افراد بگذارند. بنابراین، افراد هیچ نیازی به کدنویسی از پایه را ندارند.

  • طراحی آسان و سهولت در مدیریت سایت:

با حداقل اطلاعات فنی در زمینه ی برنامه ریزی به راحتی می توان وردپرس را نصب و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، وردپرس دارای یک رابط بصریست. به همین دلیل، اضافه کردن صفحه های جدید، مدیریت پست ها، آپلود عکس ها و … را بسیار آسان تر از قبل کرده است. طراح سایت تنها با اتصال به اینترنت به راحتی می تواند کار طراحی سایت را پیش ببرد.

 

  • افزوده های وردپرس متنوع اند:

یکی از کاربردی ترین ویژگی های وردپرس تنوع بالای زبانه های آن می باشد. هر فرد بسته به نیاز سایت خود می تواند زبانه ی مناسب را انتخاب کرده و از آن استفاده کند. همچنین باید دانست که بیشتر این افزونه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اند. افزونه های غیر رایگان هم با قیمت مناسب و منطقی در اختیار کاربر قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: قیمت سئو سایت

  • وردپرس را می توان به راحتی توسعه داد:

قابلیت توسعه پذیری ساده و سریع توسط طراح یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایایی است. که در وردپرس قابل بدست آوردن می باشد. هر طراح به راحتی می تواند در کم ترین زمان سایت مورد نظر خود را به راحتی توسعه داده و افزونه های مختلفی را بر روی آن نصب نماید. در چنین حالتی عملکرد سایت نیز بهبود می یابد. همچنین، باید به این نکته توجه کرد که وردپرس با توجه به این که در ابتدا برای وبلاگ نویسی طراحی شده بود. قابلیت های بسیاری را در زمینه ی راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کسب و کار خودتو آنلاین کن

 

  • انعطاف پذیری بالای وردپرس

وردپرس پلتفرمی بسیار انعطاف پذیر است که قابلیت های مختلفی را در دسترس شما قرار خواهد داد. با این پلتفرم شما می توانید سایت را بر اساس سلیقه ی مشتری شخصی سازی کنید. طراحان سایتی که بر اساس پلتفرم وردپرس عمل می کنند. می توانند هزاران صفحه در سایت ایجاد کنند و نگران عملکرد ضعیف سایت نشوند. زیرا، سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر بوده و قدرت بالایی را در این زمینه به طراحان ارائه می دهند. مدیران چنین سایت هایی می توانند کاربران مختلفی را برای سایت تعریف کرده و دسترسی به خصوصی به آن ها بدهند. همچنین سایت های وردپرسی را می توان به راحتی بدون هیچ برنامه نویسی آپدیت کرد.

بیشتر بخوانید: زمان رسیدن به رتبه اول گوگل چقدر است؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در صورتی که می خواهید یک سایت فروشگاهی بسیار قدرتمندی ایجاد کرده. و با ارائه ی خدمات خود محصول یا هر چیز دیگری را در دسترس کاربران قرار دهید. در ابتدا باید بدانید که به رتبه ی بالا در گوگل نیاز دارید. برای رسیدن به این هدف بسیار مهم و اساسی باید تمامی اصول فنی و ظاهری سئو سایت را رعایت کنید. در صورتی که برای انجام دادن این کار به دنبال یک تیم حرفه ای هستید می توانید. از خدمات مجموعه ی آی تی مهر بهره مند شوید. این مجموعه تمام خدمات طراحی سایت ارزان فروشگاهی را در موضوعات مختلف با بهترین نتایج و مناسب ترین قیمت ها انجام می دهد.

طراحی سایت ارزان فروشگاهی

سایت های فروشگاهی در مجموعه گروه های خدماتی مختلف با قیمت گذاری به نسبت بالایی انجام می شوند. کاربرانی که به دنبال نتایج بسیار عالی در سایت فروشگاهی خود هستند. می توانند با بهره گیری از خدمات طراحی سایت گروه آی تی مهر از مناسب ترین و ارزان ترین قیمت ها بهره مند شوند.

 

طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

سایت دیجی کالا یکی از نمونه های موفق در زمینه ی طراحی سایت تجات الکترولیک در ایران می باشد. این سایت با رتبه ی الکسای 681 به یکی از پربازدید ترین و پرفروش ترین سایت ها در ایران تبدیل شده است. از مهم ترین امکانات ارائه شده در این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد؟

افزایش فروش با راه اندازی آنـلاین شـاپ

  • دسته بندی محصولات و جستجوی پیشرفته:

یکی از مواردی که سایت دیجی کالا را به برترین سایت های فروشگاهی تبدیل کرده است. جست و جوی پیشرفته برای محصولات دسته بندی شده می باشد. کاربران برای خرید محصولات مختلف به این دسته بندی رجوع کرده. و کالایشان را از نظر رنگ بندی، ابعاد، اعداد سیم کارت، دوربین، قیمت، میزان حافظه و … انتخاب می کنند.

  • امکان مقایسه محصولات متنوع در سایت:

در لیست انتخابی کالایی که کاربران به دنبال آن هستند امکان مقایسه ی محصولات نیز وجود دارند. کیفیت و قیمت کالاها در این قسمت توسط کاربران مورد بررسی قرار می گیرند.

  • سیستم رای دهی و نظردهی

سیستم رای گیری یکی دیگر از قسمت هایی است که در این سایت برای مشتریان ارائه شده است. کاربرانی که از محصول استفاده کرده اند می توانند. با درج نظر مثبت و یا منفی خود دیگران را از نظرات خود سهیم کرده و به خرید یا عدم خرید آن کالا توصیه نمایند.

  • نمودار قیمت

در سایت فروشگاهی دیجی کالا نمودار قیمت محصولات مختلف در اختیار کاربران قرار داده شده است. کاربران می توانند به کمک این نمودار در مورد رشد و کاهش قیمت محصول مورد نظرشان اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

به مطالعه ادامه دهید: سئوی کلاه سیاه ، کلاه سفید و کلاه خاکستری

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن