آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی؛ طراحی وب‌سایت پزشکی و خدمات درمانی همواره مورد استقبال پزشکان زیادی بوده و حتی بیماران نیز از وجود چنین سایت‌های پزشکی همواره استقبال زیادی کرده‌اند.

سایت‌های پزشکی معمولا در زمینه‌های نوبت دهی، مشاوره‌های پزشکی و دارویی و ویزیت آنلاین پزشک مورد استفاده‌ی کاربران قرار می‌گیرند. آی تی مهر اصول راه‌اندازی و طراحی وب‌سایت پزشکی و درمانی را با رعایت قوانین و شرایط افزایش اعتبار سایت توضیح می‌دهد.

در ابتدا باید بگوییم که طراحی سایت پزشکی در هر حرفه‌ی مرتبط با درمان از جمله جراحی زیبایی، روان‌پزشک، متخصص پوست، روان‌شناس و تخصص‌های دیگر کمک شایانی می‌کند.

از جمله کمک‌های مهمی که با طراحی یک سایت ارزان در اختیار افراد پزشکان و متخصصان قرار می‌دهیم شناخته شدن در حرفه‌ی خود است.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

با وجود سایت و اپلیکیشن پزشکی شما به راحتی می‌توانید خود را در یک رسانه‌ی اختصاصی به مردم بشناسانید و اعتبار بالایی به دست آوردید. معمولا سئو سایت که از طریق گوگل به دست می‌آید بسیار ارزشمند‌تر از شناخته شدن توسط اپلیکیشن‌هایی نظیر اینستاگرام می‌باشد.

با کمک طراحی یک سایت مربوط به امور پزشکی و درمانی به راحتی می‌توانید تخصص و مهارت خود را به دیگران نشان دهید. در حقیقت با ایجاد بستری مناسب همچون سایت می‌توانید مهارت‌های خود از جمله نمونه‌ی جراحی‌ها و درمان‌های سخت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در نتیجه افرادی در این میان تخصص و مهارت شما را از طریق همین سایت‌ها خواهند دید و قطعا تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی کار شما و تعداد مراجعه‌کننده‌هایتان خواهد داشت.

معمولا سایت‌هایی که برای صنف‌های پزشکی طراحی می‌شوند تفاوت‌های عمده‌ای با دیگر سایت‌ها دارند. از جمله این‌که شما می‌توانید در بخشی به نام صفحه‌ی ما توضیحات مورد نیاز دربیاره خودتان و مدارک تحصیلی خود بدهید تا بیماران اطلاعات کافی درباره‌ی شما داشته باشند. نمونه کارهایی که برای مراجعین را انجام داده‌اید در سایت قرار دهید تا افراد به مهارت شما پی ببرند.

از طرفی محتوایی که به نظرتان جذاب و به درد بخور می‌آید را در سایت بارگذاری کنید. یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌توان از طریق سایت انجام داد ارتباط با بیماران است. گاهی اوقات بیماران با مشکلات جزئی مواجه می‌شوند که نیازی به انجام ویزیت برای آن‌ها نیست.‌

از این رو به راحتی می‌توانند با در میان گذاشتن سوالات خود از پزشک خود پاسخ‌های مناسب را دریافت کنند. برخلاف تصور برخی‌ها که معتقدند با انجام این کار دیگر افراد به مطب مراجعه نمی‌کنند باید بگوییم که این کار سبب می‌شود افراد حتی به مدت طولانی تحت‌نظر شما باشند و اعتماد زیادی میان شما و بیمار شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت مشابه ایسام

نحوه‌ی طراحی سایت پزشکان

نحوه‌ی طراحی سایت پزشکان

از جمله اصلی‌ترین نکات مورد توجه به طراحی سایت پزشکان نحوه‌ی ورود به سایت و نمایش خدمات ارائه شده در کلینیک یا مطب می‌باشد.

طراحی وب‌سایت باید به گونه‌ای باشد که امکانات اصلی از جمله نوبت دهی و رزرو آنلاین، معرفی خدمات و منو‌های سایت همچون بخش درباره‌ی ما و تماس با ما در کنار هم باشند انجام چنین اصولی سئوی سایت را بالا خواهد برد و سبب افزایش اعتبار در موتور‌های جستجوگر خواهد شد.

اولین قدم در طراحی سایت انتخاب پیوند‌های مناسب و مرتبط با حرفه می‌باشد زیرا با استفاده از ایجاد پیوند و لینک سازی به راحتی می‌توان از طریق‌های مختلف به سایت‌های دیگر پیوند زد و تعداد بازدیدهای سایت را افزایش داد. کارشناسان ای تی مهر از طریق بهینه سازی سایت پزشکی را برای شما به خوبی طراحی می‌کنند.

در طراحی سایت پزشکی باید وجود مواردی هم‌چون ثبت مجلات، اخبار و مقالات پزشکی را نیز در نظر گرفت. همچنین جهت بهتر دیده شدن سایت پزشکی و افزایش سئوی سایت باید گرافیک داخلی را نیز به گونه‌ای طراحی کرد که جذابیت بالایی برای کاربران داشته باشد.

طراحی گرافیک مناسب سبب می‌شود که کاربر هنگام اولین برخورد با محیط آن اولین حسی که دریافت می‌کند حس اعتماد باشد.

طراحی وب سایت‌های پزشکی به گونه‌ای صورت گرفته است که با مراجعه به بخش‌های مختلفی از جمله صفحه‌ی مربوط به پزشک می‌توانید شماره تلفن، شماره‌ی نظام پزشکی و ادرس مطب را به دست آورید و از طرفی حتی شیفت‌های حضور پزشک در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی را نیز بدانید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت مشابه بیمه بازار

حتی می‌توانید در صورت دریافت خدمات بهتر از پزشک در سایت به پزشک خود امتیاز دهید.

امروزه با توجه به گسترش علم پزشکی و ایجاد محیط رقابتی در میان پزشکان عمومی و متخصص که دارای مراجعه‌کننده‌ی بیشتری نیز می‌باشند وجود سایت پزشکی برای آن‌ها تبدیل به امری ضروری شده است.

همچنین سایت پزشکی می‌تواند سبب افزایش بازاریابی و شناخت پزشکان شود، اعتماد به پزشکان را بیشتر کند و ارتباط بیماران و پزشکان را افزایش دهد با توجه به داشتن چنین موارد مثبتی طراحی سایت پزشکی امروزه گسترش یافته است و از این رو بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت ارزان جهت دستیابی به چنین ویژگی‌هایی هستند.

معرفی مجموعه آی تی مهر

کارشناسان آی تی مهر یکی از بهترین طراحان سایت در زمینه‌ی سئوی داخلی می‌باشند که علاوه بر انجام طراحی سایت مورد نظرتان به گرافیک داخلی آن در زمینه‌ی صنفی که در آن مشغول به کار هستید نیز کمک شایانی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سایت خوب این است که طراحی سایت فرد بازدید‌کننده را سردرگم نکند و اطلاعات را به صورت کاملا جامع و روشن به فرد تزریق کند.

در واقع سایت پزشکی باید به گونه‌ای باشد که فرد به راحتی با چندین کلیک به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.

در صورتی که بیمار با هزار گرفتاری پس از چندین دقیقه وارد سایت پزشکی شود و از طرفی در زمینه‌ی پیدا کردن فیلتر‌های مورد نظر از جمله ویزیت آنلاین، تهیه‌ی نوبت و پزشک متخصص و … دچار سردرگمی شود به زودی سایت را ترک خواهد کرد و در این صورت سایت شما با کمبود بازدید مواجه خواهد شد.

در صورتی که الگوریتم های سئو گوگل را در زمینه‌ی استراتژی محتوا و تولید محتوای متناسب با سئو خود رعایت کرده باشید، وب سایت شما در میان هزاران وب سایت طراحی شده‌ی دیگر از اعتبار زیادی برخوردار خواهد شد.

در حقیقت در صورت وجود سایت پزشکی معتبر هم افراد به پزشک اشتباهی مراجعه نمی‌کنند و هم پزشکان بیماران بیشتر و مرتبط‌تری را به صورت روزانه ویزیت می‌کنند.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن