آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت مشابه ایسام

طراحی سایت مشابه ایسام

طراحی سایت مشابه ایسام؛ همان طور که احتمالا با سایت ایسام آشنا هستید، می‌دانید که طراحی یک سایت که از امکانات سایت ایسام برخوردار باشد نیاز به طراحی سایت دارای مزایده می‌باشد.

بنابراین شما به عنوان کسی که این سایت را طراحی می‌کنید و انواع کالا‌های مختلف را توسط کاربران روی صفحه درج می‌کنید، بایستی یک امانتدار خوبی برای فروشندگان و خریداران آن سایت باشید و سایت شما کاملا قابل اعتماد باشد.

شما همچنین باید روی انجام صحیح معاملات دقت کامل داشته باشید و رضایت طرفین موجود در معامله را کسب نمایید و وب سایتی فراهم کنید که با نیاز‌های مختلف کاربران آنلاین امروزی متناسب باشد.

اینکه شما یک سایت طراحی کنید که امکانات آن مایه امکانات وب سایت ایسام باشد باعث می‌شود یک بستر مناسب برای افراد و کاربرانی به وجود بیاید که قصد خرید و فروش کالا‌ها و وسایل عتیقه و دوست دوم را دارند.

در واقع این سایت به عنوان بستری به کار می‌رود که برخی از افراد و یا فروشندگان قادر باشند از این طریق کالا‌ها و وسایل خود را به فروش برسانند و از طرف دیگر، عده‌ای نیز با توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌هایشان دست به خرید بزنند.

طراحی وب سایت با این امکانات به سادگی که به نظر می‌رسد نیست و به دانستن برخی نکات و ویژگی‌ها نیاز دارد که طراح شاید بایستی از قبل همه این نکات را مد نظر قرار دهد و سپس اقدام به پیاده‌سازی وب سایت مورد نظر در بستر اینترنت کند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهم‌ترین نکاتی که کارشناسان آی تی مهر به آن تاکید می‌کنند آشنا کنیم تا در مسیر طراحی سایت ارزان مشابه ایسام راحت‌تر قدم بردارید، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شیوه انجام معامله در سایت مشابه ایسام به چه شکلی می‌باشد؟

همان طور که در مقدمه این مقاله هم به این موضوع اشاره کردیم، در سایتی مشابه ایسام باید امکان مزایده بسیاری از کالا‌ها برای کاربران فراهم باشد. در نتیجه با توجه به این ویژگی، این امکان میسر می‌شود که انواع کالا‌ها را با شرایط مزایده در سایت برای فروش به بارگذاری گذاشت.

در حقیقت نحوه کار با این وب سایت باید به این گونه باشد که کاربرانی که قصد خرید و یا فروش کالا‌های مختلف را از این سایت دارند، در ابتدا بایستی یک حساب کاربری ایجاد کنند. در ادامه محصول مد نظر خود را درج و یا انتخاب کنند. در انت‌ها نیز خریداران عزیز با استفاده از درگاه‌های اینترنتی صفحه وب، هزینه آن کالا را پرداخت می‌نمایند.

در واقع می‌توان گفت از نکات مهمی که در خصوص طراحی وب سایتی با امکانات ایسام باید به آن توجه داشت این است که شما بایستی به عنوان یک واسط مورد اعتماد باشید.

زیرا طراحی این دسته از وب سایت‌ها در بستر وب باید به نحوی باشد که کاربران قادر باشند به شما مطمئن باشند و در واقع شما به این تایید و اطمینان نیاز خواهید داشت.

بنابراین می‌توان این عبارت را به عنوان یک اصل مهم در کسب و کار خود در نشر گرفت که معامله انجام شده در سایت، در صورت رضایتمندی مشتری و یا خریدار صورت می‌پذیرد.

برای مثال هنگامی که یک فرد از این سایت یک محصولی را خریداری می‌نماید، در صورتی که از آن خرید رضایت کامل داشته باشد معامله به خوبی به سر انجام می‌رسد.

اما در شرایطی ممکن است مشتری از خرید خود رضایت کافی نداشته باشد و اینجاست که ایشان وارد مرحله حل اختلافات می‌شود و در ادامه می‌تواند کالای مد نظر خود را مرجوع نماید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه بیمه بازار

امکانات طراحی سایت مشابه ایسام

امکانات طراحی سایت مشابه ایسام

در قدم اول ممکن است این موضوع در ذهن شما شکل بگیرد که یک سایت مشابه ایسام نسبت به سایر وب سایت‌ها امکانات خیلی خاص و ویژه‌تری دارد که در سایر سایت‌ها دیده نمی‌شود.

اما این گونه نیست و این امکانات در بسیاری از سایت‌های مشابه همانند جراحی آنلاین، تخفیف گروهی و… نیز دیده می‌شود.

اما اگر شما طراحی سایت خود را به نحو درست انجام دهید، سئو سایت اصولی را اجرا نمایید و الگوریتم‌های سئو گوگل را به جا و مناسب به کار ببرید، خواهید دید که سایت شما نیز در مدت زمان کوتاهی به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا می‌کند.

اما از مهم‌ترین امکانات یک سایت که دارای طراحی مشابه ایسام باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود یک گزینه اختصاصی برای ایجاد کردن حساب کاربری
  • قابلیت ایجاد کردن فروشگاه آنلاین در سایت
  • وجود امکان درج گزینه گالری تصاویر
  • امکان پشتیبانی آنلاین و پاسخگو
  • به ثبت رسانده گزینه‌های اختصاصی تحت عنوان مزایده آنلاین، مزایده پیشنهادی و مزایده داغ و…
  • ثبت صفحات با عناوین تماس با ما و درباره ما
  • وجود امکان دسته‌بندی کالا‌ها و محصولات مختلف در سایت
  • به کار بردن لینک‌سازی‌های کاربردی
  • وجود گزینه راهنمایی برای توضیح انواع مختلف روش‌های ارسال
  • وجود گزینه برای قابلیت تایید محصول و یا ثبت شکایات توسط کاربران
  • درج خبر نامه‌های جدید و اطلاعیه‌های تازه

بیشتر بخوانید: طراحی سایت صرافی

مزیت‌های طراحی سایت مشابه ایسام

مزیت‌های طراحی سایت مشابه ایسام

شما پس از ثبت یک سایت با چنین طراحی‌هایی و به کارگیری سئو سایت اصولی، در یک مسیر پیشرفت وارد می‌شوید.

بنابراین دانستن مزیت‌های طراحی این سایت شاید به عنوان یک انگیزه به شما کمک کند که با انرژی بیشتری برای طراحی سایت اقدام نمایید.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا مهم‌ترین مزیت‌های طراحی سایت مشابه ایسام را برای شما شرح دهیم، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

  • امکان برندسازی برای کسب اعتبار بیشتر به راحتی
  • امکان خرید و فروش در هر ساعتی از شبانه روز و بدون محدودیت زمانی
  • گردش مالی وب سایت به صورت شبانه روزی در هر روز هفته
  • راحت‌تر شدن بازاریابی و جذب مخاطبان هدف با سرعت بیشتر
  • صرفه جویی در زمان و همچنین هزینه‌های مشتریان و کاربران همانند ساعت‌ها پشت ترافیک ماندن یا هزینه‌های زیاد حمل و نقل
  • امکان وجود کسب درآمد از طریق‌های واسطه همچون لینک سازی، رپورتاژ‌های آگهی و…

کلام پایانی

همان طور که در این مقاله خواندید، سعی کردیم تا شما را با طراحی سایت مشابه ایسام آشنا کنیم. به همین منظور در خصوص امکانات و مزیت‌های طراحی سایت آشنا کردیم.

اگر شما عزیزان جز آن دسته از افرادی هستید که دارای دانش مدیریتی می‌باشید و به دنبال ایجاد یک کسب و کار در بستر وب هستید، طراحی همچنین سایتی که روی اصول باشد، همانند رعایت کردن الگوریتم های سئو گوگل و… می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

در صورتی که شما عزیزان در این زمینه و طراحی سایت ارزان نیاز به مشاوره و راهنمایی‌های بیشتری دارید می‌توانید با کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در itmehr ارتباط برقرار نمایید و نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن