آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک؛ گسترش دامنه کسب و کارها از طریق فعالیت مجازی و فروش کالا از طریق وبمارکتینگ، ضرورت وجود یک سایت تخصصی جهت معرفی و مشاوره در زمینه خرید و فروش و اجاره املاک را نشان می‌دهد.

امروزه می‌توان گفت تقریبا تمام خدمات خرید و فروش کالاها وارد شیوه جدیدی از فروش از طریق بازار مجازی شده است که اصطلاحان به آن دیجیتال مارکتینگ می گویند.

امروزه در حوزه معرفی املاک شاهد هستیم که از بزرگترین دپارتمان‌های املاک تا کوچکترین بنگاه‌های معاملات ملکی علاوه بر خرید و فروش به شیوه سنتی وارد حیطه معرفی و فروش ملک به شیوه اینترنتی شده‌اند. لذا بزرگترین بخش فعالیت‌های مجازی بنگاه‌های معاملاتی املاک به بخش طراحی سایت بر می‌گردد.

طراحی سایت املاک، کاملا تخصصی است و یک مشاور املاک هر قدر هم که در زمینه کاری خود مهارت داشته باشد، ملزم به واگذاری این بخش از کار به یک طراح سایت با تجربه است؛

اگرچه در طراحی سایت نیاز است کلیه اطلاعات امور ملکی را از صاحب شرکت املاک و مشاورین املاک دریافت نماییم اما امور تخصصی و چیدمان کارو دمو کردن مجازی املاک بر عده یک مهندس و طراح سایت می باشد.

در این مقاله می خواهیم پیرامون طراحی سایت املاک خوب و پربازدید با شما صحبت کنیم.

سایت املاک با طراحی منحصر به فرد

سایت املاک با طراحی منحصر به فرد

وب سایت املاک شما لازم است کاملا ماهرانه چیدمان شود و ویژگی‌های ممتاز بازدید بالای روزانه را از طرف مشتری از آن خود کند.

علاوه بر پوسته و ظاهر زیبا و جذابی که یک سایت املاک موفق نیاز دارد، براساس استراتژی محتوا سایت شما را در سرچ اول گوگل قرار دهد نیازمند مطالبی کاملا جدید و یونیک بوده که بطور کاملا تخصصی ویژه سایت املاک شما باشد.

لذا پر اهمیتترین بخشی که این امکان اول بودن را برای سایت شما فراهم می‌آورد سئو سایت است. در واقع به کلمات منحصر به فرد یا همان کلمات کلیدی که مخاطب را با اولین مراجعه به گوگل وارد سایت شما می‌کند و نیاز مخاطب را در حیطه املاک بر طرف میسازد سئو سایت گفته می شود.

حال بخواهد این نیاز در خصوص مسکن باشد، یا ملک تجاری و یا یک ویلای اجاره ای جهت تفریح، در هر صورت سئو سایت باید کلید واژه ای منحصر به فرد در تمام این زمینه ها داشته باشد.

ویژگی های حرفه ای شدن سایت املاک

یک سایت حرفه ای لازم است همه بخش‌های نیازمندی مشتری را دربر بگیرد. مهمترین بخش‌های یک سایت حرفه‌ای عبارتند از:
ایجاد شرایط ثبت مسکن و سایر اطلاعات مربوط به ملک از جمله اطلاعات متراژ و موقعیت،تصاویر، ویدئو و… برای کسانی که فروشنده ملک هستند.

ایجاد شرایط پرداخت بیعانه برای مشتری، که با خاطر آسوده مطمئن باشد که ملک مورد نظر خود را تا زمان حضور فیزیکی در مشاور املاک ثبت نموده است.

  • ایجاد به روز ترین اخبار و قواعد حقوقی ملکی و جامع ترین اطلاعات روز دنیا در خصوص خرید و فروش ملک و اخبار قیمت‌ها.
  • ایجاد شرایط ارتباطی با اپراتور جهت کس اطلاعات بیشتر و پاسخگویی سوالات بیشتر.
  • ایجاد بخشی در سایت جهت تعاملات با سایر اصناف جهت معارفه شدن بیشتر خود.

علاوه بر موارد گفته شده، یک سایت حرفه ای لازم است در محتوای ملکی خود لینکسازی لازم را برای ارجاع سریع به ملک درخواستی مشتری داشته باشد. یعنی فیلترهایی در سایت وجود داشته باشد که مشتری با پر نمودن آن سریعا بدون معطلی به ملک مورد نظر خود لینک شود. لینکسازی از برجسته ترین ویژگی های طراحی سایت املاک پربازدید می‌باشد.

امکانات و کیفیت در سایت املاک

امکانات و کیفیت در سایت املاک

میزان امکاناتی که باید در یک سایت معتبر برای مشتری وجود داشته باشد، ضرورت وجود سایت املاک را مشخص می‌نماید.

شاید تصور شود که فقط جهت خرید و فروش ملک نیاز به یک سایت خوب املاک داریم. اما یک سایت املاک پربازدید و پر محتوا می‌تواند بخش مهمی از سایت را به موضوع اجاره ملک از جمله اجاره مسکن، واحد تجاری، مغازه و … اختصاص دهد.

از طرفی یک سایت املاک معتبر علاوه بر اینکه دسترسی ها در آن بدون هیچ گونه پیچیدگی و سردرگمی صورت می پذیرد قطعا باید ویژه بودن و خاص بودن در آن نمایان باشد.

طراحی سایت املاک باید به گونه‌ای باشد که توانایی رتبه سازی در گوگل را داشته باشد.

برای اینکه تمایز یک سایت املاک از سایر سایت‌های مشابه بیشتر مشخص باشد لازم است تولید محتوا مناسب سئو براساس الگوریتم های سئو گوگل در آن حتما رعایت شود. از انجایی که رتبه بندی سایت از طریق همین الگوریتم‌ها مشخص می شود، لذا کیفیت بخشی سایت و تنوع و دسترسی‌های ویژه در سایت در رتبه بندی آن تاثیر مستقیم دارد.

با سخت گیری که در رعایت و تایید الگوریتم‌های سئو گوگل مواجه می شوید در واقع شما چند قدم به کیفیت بخشی سایت خود نزدیک شده‌اید .

طراحی سایت املاک با قیمت مناسب

عوامل و ویژگی‌های متعددی هستند که روی قیمت طراحی یک سایت خوب نقش دارند. سایت‌هایی که ساده‌تر ساخته می‌شوند قطعا زمان کمتری را هم ازجهت ساخت و هم در زمان قرار دادن مطالب صرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت املاک با قیمت مناسب

اگر دوست داریم طراحی سایت املاک ما به طور ویژه صورت پذیرد و یک سایت املاک حرفه ای داشته باشیم، علاوه بر آنکه نباید صرف زمان ساخت و طراحی و و حتی مدت زمان قراردادن مطالب روزانه سایت برایمان محدود باشد، باید از تعرفه و قیمت طراحی سایت باخبر باشیم لازم است بدانیم که هرقدر امکانات و خدمات سایت بیشتر باشد به نسبت در قیمت طراحی آن اثر گذار است.

لازم است بدانید قالب هایی از سایت هستند که به عنوان قالب‌های آماده شناخته شده‌اند و طراحی سایت ارزان از طریق آن قالب‌ها صورت می‌گیرد.

مانند قالب ورد پرس و قالب جوملا که بسیاری از املاک نیز از آن‌ها برای تبلیغات و معرفی خود استفاده می‌کنند و رضایت کافی دارند. اما طراحی سایت تخصصی و حرفه ای قیمت مشخصی ندارد و پس از اینکه طبق امکاناتی که برای آن حوزه کاری نیاز است طراحی شد، قیمت آن بسته می‌شود.

معرفی طراحان خبره و پرتجربه در زمینه طراحی سایت

آنچه در زمینه سایت‌هایی با قالب‌های ساده و قیمت‌های ارزان تر از بقیه گفته شد بدین منظور نیست که طراحی سایت ارزان کیفیت کار را پایین می آورد چه بسا در مجموعه های بزرگ و شرکت‌های چند منظوره سایت هایی هستند که به عنوان سایت پشتیمان برای سایت اصلی فعالیت می‌کنند.

اما در هر صورت انتخاب حرفه ای شدن وابسته به انتخاب و سلیقه شماست. از جمله مجموعه های تخصصی طراحی سایت که تجربه و تخصص چندین ساله در زمینه ساخت سایت‌های حرفه ای و پربازدید گوگل را دارد مجموعه آی تی مهر بزرگترین مجموعه تبلیغات اینترنتی و طراحی سئو و سایت را دارد.

مجموعه ITMEHR علاوه بر ساخت یک سایت خوب، خدمات و پشتیبانی طولانی مدت را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است. این مجموعه با کادری مجرب پاسخگوی شبانه روزی مشتریان خود است؛ شما با این مجموعه متخصص طراحی یک سایت املاک برند را با قیمت بسیار مناسب تجربه خواهید نمود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت مشابه ایسام

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن