آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت مشابه آپارات

طراحی سایت مشابه آپارات

طراحی سایت مشابه آپارات؛ این برنامه یک سرویس اشتراک ویدیویی در ایران است که توسط گروه صباایده طراحی و تولید شده و رتبه دوم الکسا در ایران و رتبه 49 جهان را بدست آورده است. آپارات به نوعی جایگزین یوتیوب در ایران می‎باشد که به دلیل درخواست و نیاز کاربران راه اندازی شده است.

امکانات این برنامه

• این برنامه دارای سرعت بالایی است.
• ترافیک اینترنتی نیم بها دارد.
• در این سایت می‎توانید لایو بگذارید و ببینید.
• ویدیوهای خود را به ساده ترین شکل بارگذاری می‎کنید
• امکان دنبال کردن و دنبال شدن دارد.
• یکی از ویژگی‎های خوب این سایت این است که می‎توان از ان کسب درامد کرد.
• امکان دانلود رایگان و بی نهایت فیلم دارد.
• امکان بارگذاری ویدیو ها در هر سایت یا اپلیکیشنی را دارد.
• دارای امکانات پیشرفته برای ویرایش لایو و آپلود ویدیو دارد.

سایت آپارات دارای داشبورد است که می‎تواند آمارهای مربوط به ویدیو های شما را به شما نشان دهند. بخش دیگری آن آمار بازدید است، داشبورد شما اطلاعات کلی از کانال شما را نمایش می‎دهد ولی در بخش آمار بازدید می‎توانید با جزئیات بیشتر آمار میزان بازدید، دقیقه های دیده شده و میزان درآمد خود را ببینید.

طراحی وب سایت شبیه آپارات

طراحی سایت شبیه آپارات، نوعی طراحی سایت اشتراک گذاری ویدیو است که نحوه استفاده آن شبیه به سایت یوتیوب می باشد. اگر بخواهیم آن را با یک سرویس جهانی اشتراک گذاری ویدیو مقایسه کنیم، کاملا بومی سازی شده است، بازدید روزانه بالایی دارد و میان مردم نیز محبوب است.

طراحی وب سایت آپارات یا یوتیوب به دنبال این ایده بود که هر کس بتواند با گوشی همراه یا تبلت خود در هر جایی و یا کامپیوتر و لپ تاپ خود، ویدیوهایی که تولید کرده و مایل است با بقیه به اشتراک بگذارد، را در این فضا آپلود کند.

کاملا مشخص است که طراحی و راه اندازی سایت شبیه آپارات علاوه بر اینکه نیاز به یک تیم حرفه ای، به روز و کاملا متخصص دارد باید بر روی سرورهای بسیار قوی، پرسرعت و اختصاصی و آپتایم بالا قرار گیرد وگرنه با کندی سرعت سایت مواجه خواهیم شد که می‎تواند مخاطبان خود را خسته کند.

طراحی وب سایت شبیه آپارات

نکات طراحی سایت

در سایت‎هایی شبیه آپارات تولید کنندگان همان کاربران هستند. اما سایت هایی مثل نماوا، فیلمیو و… نیز به نوعی سایت اشتراک گذاری فیلم و مشاهده ویدیو هستند اما سازنده آن کاربران و مردم عادی نیستند و تهیه کنندگان سینما و تئاتر هستند.

طراحی سایت شبیه آپارات به عنوان مهم ترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در داخل کشور تصمیم کارساز و درآمدزایی است که اگر توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای انجام گرفته باشد و از سرورهای اختصاصی قدرتمند استفاده کند، بازدید بسیار زیادی خواهد داشت و با موفیقیت رو به رو می‎شود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه ترب

با راه اندازی این سایت هم می‎توانید برای خود سود داشته باشید هم برای مردم مفید، زیرا ارتباط تاثیرگذار و کارایی را برای کاربران اینترنت فراهم می‎کنید و خودتان نیز با تبلیغات و همکاری در تولید محتواهای گوناگون و اشتراک آنها، به درآمد بالایی دست پیدا خواهید کرد.

برای موفق شدن در این زمینه باید برای سایت خود این مزیت‎ها را در نظر بگیرید: طراحی حرفه‎ای منوها، آمار بازدید، ساخت حساب کاربری، لایو، سرچ پیشرفته، خبرها و اتفاقات مهم، صفحه تماس با ما، قوانین و کانال اشخاص حقیق و حقوقی.

آی تی مهر

پیش‎تر گفته شد که طراحی سایت مشابه آپارات اگرچه بسیار سودمند و جالب است اما کاری نیست که هر شخصی بتواند انجام دهد و نیاز به تیم حرفه‎ای دارد که با تمام عملیات‎هایی که برای این کار لازم است آشنا باشد و تجربه کافی را داشته باشد تا با بهترین بازدهیرا به شما بدهد.

ما به شما شرکت آی‎تی مهر را پیشنهاد می‎کنیم که در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن یکی از به روزترین و متخصص ترین، تیم‎ها را دارد.

شرکت آی ‎تی مهر فقط یک شرکت ساده طراحی سایت نیست، آنها با مشاوره دادن به شما و تحلیل‎های بر اساس نیازها و درخواست‎های شما، به صورت دقیق مسیر درست را تشخیص می‎دهند و با توجه به آن برای شما سایت هدف‎تان را تولید می‎کنند و همچنین با توجه به الگوریتم‎های سئو گوگل باعث می‎شوند سایت شما در هنگام سرچ در صدر بقیه سایت‎ها قرار بگیرد.

سئو سایت

کمی قبل‎تر در خدمات شرکت آی‎تی مهر از سئو گوگل صحبت کردیم که سایت شما را پر ببینده و مخاطب می‎کند به طریق دیگر بهتر است بگوییم، سئو سایت شدن از انجام دادن فعالیت هایی مانند: تدوین استراتژی محتوا، تولید محتوا مناسب سئو،  لینک سازی خارجی، توجه دقیق به الگوریتم‎ها و… بدست می‎آید.

باعث می‎شود روند پیشرفت شما با سرعت بیشتری جلو برود. شرکت آی‎تی مهر با مشاوره های رایگانی که دارد می‎تواند هدف‎های شما و نیازهایتان راشناسایی کند و بر اساس الگوریتم سئو گوگل، سایت شما را به سئو سایت تبدیل کند که این کار سبب زودتر رسیدن شما به هدف‎هایتان و برطرف شدن نیازهایتان می‎شود.

اما اگر کار خود را به تازگی شروع کرده‎اید و قصد دارید برای کار خود سایتی ساده تر طراحی کنید و نمی‎توانید برای این طراحی مبلغ زیادی را در اول کار در نظر بگیرید، این شرکت با در نظر گرفتن موقعیت شما ، خدمات بسیار خوبی را با هزینه کم برای شما فراهم دیده و علاوه بر آن می‎تواند برای شما طراحی سایت ارزان انجام بدهد.

شما می‎توانید اطلاعات بیشتری در مورد سئو سایت، طراحی سایت ارزان، لینک سازی و… را در سایت این شرکت بدست آورید، این اطلاعات می‎توانند به شما در مسیر کاریتان کمک کند.

لینک سازی

بعد از اینکه طراحی سایت خود را به اتمام رساندید تازه کار شما شروع می‎شود، شما باید برای بیشتر دیده شدن آن تلاش کنید، که قبل‎تر هم گفتیم مهم‎ترین راه سئو سایت می‎باشد و یکی از بخش‎های آن لینک سازی است.

بهتر است بدانید که نوع و تعداد لینک‌‌هایی که در صفحه مورد نظر خود استفاده می‌‌کنید مهم هستند. تعداد لینک‌‌ها بین ۲ تا ۵ عدد باید باشد. مهم‌‌تر از تعداد لینک، صفحاتی است که به آن‌ لینک اختصاص داده می‌‌شود.

باید بدانید گوگل به موضوعات و محتوای مقالاتی که به آن‌‌ها لینک داده شده اهمیت می‌‌دهد و بررسی می‎کند. این لینک‌‌ها می‌‌توانند نقش مهمی در بهبود رتبه سایت شما داشته باشند و حتی موجب صدر نشینی ان شود.

هر لینک از چهر بخش تشکیل شده است که شامل موارد زیر است:

– تگ شروع لینک: با این کاراکتر به گوگل اطلاع داده می‎شود که در ادامه لینکی وجود دارد.

– آدرس یا مقصد لینک: متنی داخل علامت نقل قول است، به آدرس سایتی که به آن لینک داده شده اشاره می‎کند.

– انکر تکست یا متن قابل نمایش: این قسمت همان بخشی است که کاربران می‎بینند و بر اساس نیاز روی آن کلیک می‎کنند که معمولا با رنگ آبی و زیر خط نشان داده می‎شود تا به راحتی قابل تشخیص باشد.

– تگ پایان لینک: این بخش نیز شامل کد یا کاراکتری است که باعث می‎شود مرورگر متوجه پایان لینک شود.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه آهن آنلاین

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن