آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه فلای تو دی

طراحی سایت شبیه فلای تو دی

فلای تو دی بزرگترین شرکت خدمات رسانی در زمینه رزو هتل، فروش بلیط‌های مسافرتی هوایی و خدمات یک سفر مطمئن در کشور ما است که متنوع ترین پروازهای چارتر و سیستمی را در مجموعه خود دارد. این مجموعه پرطرفدار که توانسته اطلاعات به روزی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد موفقیت خود را در گرو طراحی یک سایت بسیار موفق و پربازدید می‌داند که بطور کاملا منحصر به فرد توانسته این مجموعه را مشهور نماید.

بسیاری از دارندگان شرکت‌های مسافرتی اعم از هوایی و زمینی خواستار این است که با طراحان خبره این مجموعه ارتباط بگیرند تا به طراحی سایتی با تبلیغات جامع و فروش بالای کالای خود برسند.

طراحی سایت شبیه فلای تو دی کار پیچیدهای نیست اما نیازمند تخصص و مهارت ویژهای است. از جمله طراحان مشهور در ساخت چنین سایت معتبر و همچنین سئو سایت برای این قبیل سایت ها، مجموعه طراحان آی تی مهر می‌باشند که با خدمات منحصر به فردی که در طراحی سایت ارائه می‌دهند کمک می‌کنند تا کسب و کار شما بیشتر دیده شود و در بازار خدمات دیجیتالی حرف اول را بزند.

شما با خدمات و پشتیبانی مهندسان مجموعه آی تی مهر علاوه بر طراحی سایت شبیه فلای تو دی به رتبه اول گوگل در معرفی شرکت خود خواهید رسید.

ضرورت وجود سایت های فروش بلیط اینترنتی

مسافرت از جمله اتفاقات لذت بخش زندگی همه افراد است. همه دوست دارند سفری آرام، راحت و پر خاطره داشته باشند. از ملزومات یک سفر راحت و بی‌دردسر که بتواند در مدت زمانی که فرد در اختیار دارد بیشترین و بهترین استفاده را ببرد سفر با هواپیما از طریق خرید بلیط هواپیماست.

سفرهای هوایی این امکان را ایجاد می‌کند که افراد بدون محدودیت جغرافیایی در حداقلترین زمان ممکن به هرکجای دنیا که می‌خواهند سفر نمایند. اینجاست که اهمیت وجود یک شرکت مسافربری هوایی خود را به خوبی نشان می‌دهد. از آنجایی که امروزه وارد دنیای بزرگی از خرید و فروش‌های اینترنتی شده ایم دیگر شرکت‌های مسافربری که جهت فروش بلیط و خدمات تنها به شیوه سنتی و حضوری کار می‌کنند اصلا در بازار رونق قرار ندارند و به طول زمانی کوتاه حذف می‌شوند.

 طراحی سایت تور مسافرتی

لذا شرایط فضای جدید و سبک زندگی مدرن ایجاب نموده است که شرکت‌های مسافربری هوایی وارد فضای جدید فروش‌های اینترنتی شده و بخصوص طی سال‌های اخیر این نحوه خدمات رسانی به اوج خود رسیده است.

طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی بلیط، بزرگترین مرحله ای است که صاحبان شرکت‌های گردشگری را وارد معرفی بیشتر و رضایت کاملتر مشتریان خود نماید.

طراحی بهترین سایت فروش بلیط هوایی و خدمات تور گردشگری

از جمله ویژگی‌هایی که در طراحی یک سایت خوب گردشگری مهم است توجه به این مطلب است که شما باید لینک مستقیم هر بخش از خدمات خود را با هر مجموعه مکملی که دارید در سایت خود قرار دهید. مثلا برای معرفی هتل‌های طرف قرارداد شرکت خود  لینکسازی نمایید تا مخاطب سریعا با تصاویر و ویژگی‌های هتل مورد نظر و آبشن هایی که دارد آشنا شود.

لینکسازی حجم بار اضافی سایت شما را که موجب سنگین شدن و دیر بالا آمدن و اطلاحا لود شدن سایت می‌شود کم می‌کند؛ و در واقع نقش راهنما و ارجاع دهنده را دارد.

نکته دیگر اینکه صفحه اول سایت طراحی شده خیلی مهم است، عکس‌ها و مطالب انتخاب در گالری صفحه خانه، قالب سایت و نظم و دسته بندی در سایت مانع از خسته شدن و احساس پیچیدگی برای مخاطب نموده و در نتیجه مدت زمان بیشتری او را در سایت شما نگه می‌دارد.

سایت های مربوط به خدمات تورهای گردشگری و فروش بلیط باید سعی کنند همیشه موارد پیشنهادی متعددی به فرد گردشگر داشته باشند تا مسافر نسبت به آن مجموعه احساس ضعف و کم کاری ننماید.

نکات مهم در طراحی سایت شبیه فلای تودی

از آنجایی که ورود به عرضه خدمات اینترنتی بسیار متداول شده، بازار رقابتی در بین سایت‌های فروش بلیط نیز بیشتر گردیده است. در طراحی یک سایت مطمئن که مانند فلای تو دی یک شرکت خدمات مسافرتی و فروش بلیط را در رتبه اول قرار دهد انتخاب درست و منحصر به فرد کلمات کلیدی و یا همان سئوی سایت میباشد. یعنی محتوای ارائه شده از طرف سایت مورد نظر باید در داخل سئوی سایت از کلماتی استفاده کند که سایت را در انتخاب اول گوگل نگه دارد.

همچنین در طراحی یک سایت مرجع و بی نقص لازم است خدماتی که ارائه می‌شود به نحوی باشد که افراد نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند. از جمله امکاناتی که طراحی سایت را مانند فلای تو دی برجسته می‌نماید مواردی است که به اختصار به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم.

طراحی سایت گردشگری

مطالعه بشتر: طراحی سایت مشابه آپارات

منوی جامع از سایت

نمونه کارها و تورهای اجرا شده حهت معرفی کامل از شرکت مورد نظر

دسترسی مخاطب به جستجوی پروازها

صدور بلیط برای مسافرین بصورت سیستمی و همچنین امکان صدور بلیط چارتری، هواپیما، قطار، اتوبوس و…

دسترس به استرداد بلیط به صورت آن لاین

دسترسی به اطلاعات مربوط به نوع پرواز، مبدا و مقصد سفر و تعداد مسافران

و … بسیاری از خدماتی که می تواند بطور روزانه در سایت آپدیت شده و معرّف خوبی برای شرکت باشد.

قیمت بهترین سایت های روز دنیا که با سایت فلای تو دی مشابهت دارند

از جمله نکاتی که یک طراح ماهر در ساخت سایت لازم است دقت کند هزینه حاصل از طراحی آن برای شرکت و موسسه مورد نظر است. یک طراح برای اینکه درخواست کاری بیشتری داشته باشد باید بتواند جامع ترین خدمات را با طراحی سایت ارزان ارائه نماید؛اگرچه سایت هرچند تخصصی تر باشد برنامه نویسی ویژه می‌خواهد و در نتیجه زحمت بیشتری نیاز دارد اما یک طراح خوب می داند که چطور هزینه و زمان صرف طراحی را کاهش دهد و به هیچ وجه با طراحی سایت ارزان از کیفیت کار خود کم نکند.

به علاوه اینکه سایت فلای تو دی نیز توانسته با قالبی استاندارد و پر جاذبه خدمات متعددی از جمله  اخبار و اطلاعات، گالری تصاویر، نمونه کار و تجارب، ارتباط سریع با اپراتور مجازی، آشنایی با هتل و رزو آسان هتل و امکانات در سفر از جمله خودروی شخصی و سایر نیازهایی که افراد از ابتدای تهیه بلیط تا انتهای سفر به آن‌ها نیاز دارند را فراهم آورد.

 

طراحی سایت آژانس گردشگری

تخصصی کردن یک برند و فعالیتهای آن از طریق طراحی سایت

هر قدر عملکرد یک شرکت خوب باشد و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد عالی و برند باشد لازمه شناخته شد آن نیازمند یک تبلیغات و معرفی نامه معتبر است. دقیقا طراحی سایت با اسلوب صحیح برنامه نویسی  به عنوان یک معرفی نامه کمک می‌کند تا آن مجموعه گردشگری و هواپیمایی یا هر شرکت و مجموعه دیگری بهتر شناخته شود و دستیابی مشتریان را به خود آسانتر نماید.

از جمله نکات مهم این مسئله توجه به رعایت الگوریتم‌های سئو گوگل در بین مطالبی است که کاربر سایت در آن وارد می‌کند. کپی پیست کردن مطالب از نقاط مختلف فضای مجازی و جای گذاری آن در یک سایت تخصصی، بزرگترین ضربه ای است که می تواند رتبه سایت شما را در گوگل به زیر آورد.

اگرچه انجام این کار کاملا تخصصی بوده و نیاز به مهارت دارد اما مهندسین و طراحان سایت موظف هستند یکایک اطلاعات و نکاتی را که جهت رعایت الگوریتم‌های سئوی گوگل برای سایت را به شما شرح دهند و هدایت شما را برای اداره بهتر سایت زیر نظر داشته باشند.

مطالعه پیشنهادی: طراحی سایت مشابه ترب

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن