آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر

طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر

از زمانی که دنیای مدرن و سبک زندگی جدید با انبوهی از مشغله‌ها در فرصت زمانی محدود رو به رو شد راه برای ایجاد فضایی جدید را  با صرفه زمانی کمتر فراهم نمود. همزمان با ورود فضای مجازی در عرصه‌های مختلف زندگی، کسب و کارهای متعدد در کنار سایر خدمات عمومی وارد دنیای اینترنتی شدند؛ به طوری که در مدت زمان کوتاهی برخورداری از سایر خدمات و خرید کالاها از طریق اینترنت با استقبال بالایی از سوی مردم مواجه گردید. در ادامه مقاله طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر با ما همراه باشید

بطور مثال خدمات درمانی و پزشکی در تلاش شد تا کاملترین پکیج درمانی خود را از طریق فضای وب در اختیار مراجعین خود قرار دهد. امروزه کاربردی ترین شیوه خدمات پزشکی در دنیای مجازی از طریق طراحی سایت صورت می گیرد. ایجاد یک سایت جامع و قابل دسترس که در برگیرنده تمامی خدمات از جمله نوبت دهی، اطلاعات پزشکان، مجله ها و مقالات پزشکی و سایر خدمات در هر بخش از بیماری‌ها و مشاوره‌های درمانی باشد.

از جمله خدمات پزشکی موفق که از طریق طراحی سایت توانست این هدف را به ظهور برساند سایت اسنپ دکتر بوده است که الگوی مناسبی برای سایر خدمات پزشکی شد تا آن‌ها را راغب به طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر نماید.

امکانات ویژه سایت اسنپ دکتر

شاید برایمان سوال باشد که چرا خدمات درمانی و کلینیک‌های موفق نیازمند طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر هستند؟ برای این کار به ویژگی‌های ممتاز سایت اسنپ دکتر اشاره می‌نمائیم. اولین ویژگی این سایت دارابودن الگوریتم‌های سئو گوگل مطابق نیاز بیمار در همه زمینه های پزشکی از جمله مشاوره های روان پزشکی و روان درمانی، ارتباط مستقیم با پزشک معالج، نوبتگیری و رزو نوبت، به روزترین مقالات علمی و پزشکی دنیا و سایر آیتمهایی است که به صورت لینکسازی مستقیما مخاطب را به موضوع مورد نیاز مرتبط می‌سازد.

طراحی سایت پزشکی

بطور مثال این سایت طوری طراحی شده که زمانی که بیمار می‌خواهد از اطلاعات پزشکان متخصص پوست و مو باخبر باشد با یک کلیک کاربر سایت از طریق لینکسازی مستقیم او را به اطلاعات مورد نظر ارجاع می‌دهد.

سایت‌هایی که قرار است شبیه به سایت اسنپ دکتر ساخته شود باید به گونه‌ای محتوا گذاری شود که برای معرفی خدمات خود و بهتر شناخته شدن در میان بیماران و مراجعین  تمامی الگوریتم‌های سئو گوگل را رعایت نماید تا مراجعه کننده به گوگل با اولین سرچ در خصوص بیماری و مشاوره مورد نیاز خود مستقیما با سایت آن مجموعه ارتباط بگیرد.

مزایای طراحی سایت جهت خدمات پزشکی مانند اسنپ دکتر

یک طراح سایت قطعا با کدنویسی و برنامه نویس های متعددی سروکار دارد پس زمانی طراحی وی ممتاز خواهد بود  که برنامه نویسی سایت را به شیوه حرفه‌ای و ویژه  همان سایت انجام دهد. بخشی از کار طراحی سایت و در واقع میتوان گفت اصلیترین کار سایت، سئو نویسی است. سئو سایت باید از کلمات منحصر به فردی انتخاب شود که علاوه بر جذابیت برای مخاطب رتبه سایت را در گوگل نیز حفظ نماید. در سایت پزشکی و درمانی باید کلمه کلیدی یا همان سئو سایت متناسب با واژگان علم پزشکی و مترادفهای روز دنیا باشد. سئو سایت لازم است در عین حال که از هرگونه ابهام و نامفهوم بودن دور است اما یونیک و منحصر به فرد بودن خود را حفظ نماید؛ در اینصورت کلینیک، بیمارستان یا مرکز خدماتی مورد نظر در صف اول انتخاب مراجعین قرار خواهد گرفت. سایتهای شبیه اسنپ دکتر  دقیقا باید همین ویژگی را داشته باشند.

ایجاد حس امنیت و آرامش بخشی به مراجعین از جمله ویژگی‌هایی است که لازم است برای مخاطب قبل از حضور و مراجعه حضوری، به صورت مجازی از طریق سایت ایجاد شودکه تمامی این نکات، ظرافت کار یک طراح سایت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه فلای تو دی

قیمت طراحی سایت پزشکی

معرفی بهترین طراحان سایت شبیه سایت اسنپ دکتر

توجه به جزئی نگری لازمه یک سایت حرفه ای است. چینش المان ها، عکس‌ها، مطالب و محتوای موضوعی و بطور کلی قالب اصلی سایت باید از خلاقیت در ابعاد و رنگ بندی برخوردار باشد. بخصوص اینکه وقتی سایت شما در خصوص خدمات پزشکی و درمانی است ضروری است تا از رنگ‌هاي ملایم و آرامبخش بیشتری در آن استفاده شود. از جمله ویژگی‌های طراحی سایت شبیه اسنپ دکتر دقت در چیدمان محتوا و نظم در چینش مطالب آن در قالب‌های بدور از پیچیدگی است.

علاوه براینکه دیجیتال مارکتینگ به کمک کسب و کارهای اینترنتی آمد خدمات عمومی نیز از این شیوه استقبال نمودند.

یکی از طراحان خبره و بسیار باتجربه که در خصوص ساخت و طراحی سایت‌های حرفه ای سال‌هاست که موفق عمل می‌کند مجموعه طراحان سایت آی تی مهر می‌باشد. این مجموعه با نیروهای کار کشته ای که در زمینه طراحی سایت دارد تمام زوایای برنامه نویسی برای یک سایت خوب و پر طرفدار را می‌داند.

مجموعه آی تی مهر تا کنون توانسته طراح صدها سایت برند و پر بازدید در مجموعه‌های خدمات عمومی و کسب و کارهای اینترنتی باشد. و نیز در زمینه پزشکی جهت طراحی سایت، دستورالعمل‌های تخصصی ویژه ای را به کار می‌بندد.

میزان هزینه ها جهت تبلیغات و معرفی در دنیای مجازی

کسانی که در دنیای کسب و کار فعالیت دارند خواسته و یا ناخواسته ملزم به هزینه کرد بیشتری برای زمینه‌سازی کسب و کار و فعالیت خود هستند. بخش بزرگی از این هزینه کرد به طراحی سایت برمیگردد. مسلما وقتی قرار است بار اصلی تبلیغات خدمات و کسب و کار برعهده سایت آن مجموعه و یا شرکت باشد و سایت نقش هِد را بازی کند، لازم است بیشترین هزینه در این بخش انجام شود. طراحان سایت زیادی هستند که بسیار ماهرانه کار طراحی و برنامه نویسی سایت را انجام می‌دهند و در عین حال طراحی سایت ارزان دارند. انجام کار منصفانه در سرشت کارهایی هنری نهفته شده است.

طراحی سایت خدمات پزشکی

لذا هر مجموعه و موسسه ای لازم است برای اینکه نحوه خدمات خود را بهتر و واضح تر برای مخاطبین تشریح کند حداقل یک سایت داشته و به یک مهندس و برنامه نویس با تجربه جهت  طراحی سایت ارزان مراجعه نماید.

هزینه تبلیغات اینترنتی اگرچه در دراز مدت نتیجه خواهد داد اما قطعا هر قدر یک مجموعه پر تلاش و بدور از ناامیدی کسب و کار خود را معرفی و تبلیغ نماید پس از گذشت مدتی شناخته تر خواهد شد. لازمه این کار الگوسازی و برنامه ریزی جامع، ورود به بازار رقابتی سالم و تبلیغات دور از ابهام و صادقانه است.

مظالعه بیشتر: طراحی سایت مشابه آپارات

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن