آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

معجزه ای به نام سئو

معجزه ای به نام سئو

آیا می خواهید همه چیز را در مورد معجزه ای به نام سئو یاد بگیرید؟ قبل از اینکه به شما یاد بدهیم که چگونه این ابزار کار می کند و چگونه آن را انجام دهید. ابتدا به تعریف سئو می پردازیم و سپس به نحوه عملکرد آن خواهیم پرداخت.

یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای سئو سایت و تبدیل برای موفقیت سایت شما اهمیت زیادی دارد. وظیفه سئو این است که اطمینان حاصل کند که وب سایت شما دقیقا به همان اندازه که کار می کند. به همان اندازه خدماتی را ارائه دهد.

اگر سئو خوبی داشته باشید، این امکان را خواهید داشت که ترافیک بیشتری جذب کنید. فرصت های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به دست آورید. طراحی سایت که برای تبدیل بهینه شده است، امکان دارد معیارهای بهتری مانند زمان در صفحه و نرخ پرش، که به این معنی است که ممکن است Google آن را رتبه‌بندی کند، داشته باشد.

مهارت های بهینه ‌سازی موتور جستجو یا مهارت‌ های سئو امروزه بسیار رواج یافته است. اما مفهوم سئو چیست؟ با مطالعه این مقاله پاسخ تمامی سوالات خود را خواهید یافت؛ بنابراین با ما همراه باشید.

 

سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این موتور جستجو فرآیند انجام مراحلی است که به وب سایت یا محتوایی کمک می کند تا در رتبه بالاتر گوگل قرار گیرد. تفاوت اصلی که بین معجزه ای به نام سئو و تبلیغات پولی وجود دارد، وجود رتبه بندی ارگانیک در سئو است. مفهوم این رتبه بندی این است که شما برای حضور در آن فضا هزینه ای پرداخت نمی کنید.

برای ساده ‌تر کردن این موضوع، بهینه ‌سازی موتور جستجو به معنای برداشتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینه کردن آن است. بنابراین موتورهای جستجو مانند Google وقتی فردی مطلبی را جستجو می‌ کند، آن را در بالای صفحه نشان می ‌دهد.

برای روشن تر کردن این موضوع مثالی را برای شما خواهیم زد. وقتی فردی کلمه قورمه سبزی را در گوگل سرچ می ‌کند، احتمالا به دنبال دستور غذا، مواد اولیه و دستورالعمل‌ هایی برای طرز تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد تهیه قورمه سبزی نوشته اید و دوست دارید افراد بیشتری دستور پخت شما را مطالعه کنند. مقاله شما باید بالاتر از هر دستورالعمل قرمه سبزی قرار بگیرد که این کار چندان آسان نیست. اما این همان چیزی است که سئو به درستی انجام می دهد.

اکثر جستجوهای آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل آغاز می شوند. به این معنی که اکثر افراد گوگل را به عنوان اولین ابزار جستجوی خود می دانند. حال اگر می خواهید محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، ابتدا باید نحوه عملکرد جستجو را بدانید.

افزایش بازدید با سئو

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی

برندینگ سازی با معجزه ای به نام سئو

اگر فکر می کنید معجزه ای به نام سئو سئو ربطی به برندینگ سازی ندارد، وقت آن رسیده که این مقاله را مطالعه کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که بهینه سازی موتور جستجو و رتبه های برتر گوگل نقش بسیار مهمی در شرکت و کسب آگهی از برند دارد.

معجزه ای به نام سئو و برندینگ مکمل یکدیگر هستند. اگرچه بهینه سازی موتورهای جستجو بیشتر در ایجاد ترافیک ارگانیک کاربرد دارد، اما این استراتژی باعث تقویت برندسازی و افزایش آگاهی از برند خواهد شد. اکنون، نحوه استفاده از سئو برای ساخت برند بسیار رواج یافته است. برندسازی و سئو بدون یکدیگر نمی توانند به طور موثر کار کنند.

 

افزایش بازدید بدون محدودیت مکانی و زمانی با سئو

دلایل زیادی برای ساخت یک وب سایت وجود دارد. از جمله شاید می خواهید محصولی را به فروش برسانید یا مقاله ای را نوشته باشید. همه این دلایل به وبسایت با معجزه ای به نام سئو نیاز دارد. اگر می خواهید بازدید کننده بیشتری به سراغ وب سایت شما بیاید، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ضروری است. اگر می خواهید بازدید کننده های بیشتری بدون محدودیت مکانی و زمانی داشته باشید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: دلایل افت رتبه سئوی سایت

  •     یک وب سایت با طراحی خوب بسازید: اگر سایت شما جدید، بزرگ است یا فایل های چند رسانه ای زیادی دارد، بهتر است آن را تغییر دهید.
  •     روی یک موضوع خاص تمرکز کنید: موتورهای جستجو می خواهند مردم را به سمت صحیح ترین نتایج راهنمایی کنند؛ بنابراین، اگر در موضوع خاصی که می‌ خواهید بررسی کنید، متخصص هستید، روی همان محتوا تمرکز کنید.
  •     کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب کنید: یک موضوع متمرکز انتخاب کلمات کلیدی سایت شما را آسان تر می کند. منظور از کلمات کلیدی چیست؟ آنها کلمات اصلی محتوا هستند که افراد را به سایت شما هدایت می کنند.

افزایش درآمد با سئو

افزایش چشمگیر درآمد همراه با سئو

مهم نیست که طراحی سایت ارزان شما چه اندازه برای کلمات کلیدی رتبه خوبی کسب کرده است، هدف نهایی افزایش فروش و درآمدزایی است. جالب است بدانید حتی قابل مشاهده ترین سایت نیز اگر این کار را انجام ندهد، نمی تواند به درآمد خوبی دست پیدا کند.

حال به نظر شما سئو چقدر درآمد دارد؟ ترافیک بیشتر به خودی خود باعث افزایش درآمد شما نمی شود. اگر آن ترافیک اقدامات درآمدزایی انجام ندهد، فایده چندانی برا شما نخواهد داشت، اما هنگام بحث در مورد بازگشت سرمایه معجزه ای به نام سئو، ترافیک بسیار حائز اهمیت است.

اگر کسی وب سایت شما را به صورت آنلاین پیدا نکند، نمی توانید چیزی را به فردی بفروشید. اگر کسی از وبلاگ شما بازدید نکند، نمی توانید از کلیک بر روی تبلیغات وابسته درآمد کسب کنید. حال اگر وب سایت شما تمام اصول سئو از جمله رعایت استفاده از کلمات کلیدی و سایر معیارها را رعایت کرده باشد، درآمد سایت شما نیز به مراتب بالاتر می رود. همچنین با بهینه سازی سایت خود، افزایش اعتبار و رنک در بین رقبا را تجربه خواهید کرد.

 

تبلیغات با معجزه ای به نام سئو

رشد کسب و کار شما آسان نخواهد بود. شما باید آماده رویارویی با چالش های جدید باشید و فقط نیاز به یک برنامه دارید. شما از تیم، محصول یا خدمات مناسبی برخوردار هستید و فقط مهم این است که برند خود را در حضور افراد بیشتری معرفی کنید.

بیش از 1 تریلیون جستجو روزانه انجام می شود که نزدیک به 75 درصد آنها در گوگل است. بیش از 50 درصد از ترافیک وب سایت های تجاری از طریق همین جستجوها وارد می شوند. وب سایتی که در رتبه بالای گوگل قرار دارد، بیش از 1/3 کلیک ارگانیک در جستجوها را دریافت می کند.

تبلیغات سئو کاملا متفاوت است. شما را فورا به صدر جستجوها خواهد رساند، اما بر کسب رتبه های برتر برای ترافیک ارگانیک نیز تمرکز دارد.

به خواندن ادامه دهید: دلایل تفاوت قیمت طراحی سایت

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن