آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی؛ امروزه یکی از راه‌هایی که بسیاری از سرمایه گذاران به سراغ آن رفته‌اند صرافی‌ها می‌باشد.

دنیای ارز دیجیتال دارای پیچیدگی‌های مختص به خود می‌باشد که آی تی مهر توانسته است با طراحی سایت صرافی بهترین امکان‌ها را در بالاترین کیفیت و متدهای روز دنیا برای کاربران فراهم آورد.

به این نکته توجه داشته باشید آی تی مهر به عنوان یک شرکت بسیار معتبر با دارا بودن سابقه درخشانی که در این راه دارد در ادامه شما را با الگوریتم‌های سئو سایت صرافی بیشتر آشنا خواهد کرد.

راه اندازی صرافی 

همان طور که از نام این سایت‌ها مشخص است سایت صرافی از سود و درآمدهای فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شده‌اند.

در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید که به دنبال طراحی سایت صرافی می‌باشید بهتر است قبل از اقدام به این عمل با برخی از نکات این راه بیشتر آشنا شوید.

با رعایت کردن نکات مختلف می‌توانید الگوریتم های سئو گوگل سایت خود را افزایش دهید و به این ترتیب در موتور جست و جو دیده خواهید شد و اعتماد بیشتری را به سمت خود جذب کرده‌اید.

طراحی سایت صرافی  با دارا بودن پیچیدگی‌های بسیاری که دارد بهتر است توسط متخصصین خبره و آشنا با فناوری بلاک چین انجام شود.

به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت نیازمند به دریافت مجوزهای صرافی می‌باشد که باید بررسی‌های کامل بر روی این بخش بیشتر باشد. طراحی سایت ارزان را با بالاترین کیفیت می‌توانید از متخصصین ما بخواهید.

راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

انواع سفارش گذاری‌ها در صرافی 

برای آن که شما بتوانید سایت صرافی ارز دیجیتال را راه اندازی کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که ارز دیجیتال دارای انواع مختلف سفارش گذاری می‌باشد.

در این بین سفارش گذاری بازار (market-order) و سفارش گذاری محدود (limit-order) یکی از امکانات پایه در طراحی سایت به شمار می‌رود. در ادامه در خصوص این دو بیشتر صحبت خواهیم کرد.

• سفارش حد یا محدود(limit-order)

در این نوع از ثبت سفارش‌ها کاربران مبلغ مورد نظر خود را مشخص می‌کنند و زمانی که مبلغ به این حد رسید معامله انجام خواهد شد. امکاناتی که در این نوع سفارش گیری وجود دارد عبارت‌اند از:

  • تعیین تاریخ انقضا در هر سفارش
  • تعیین مبلغ مشخص برای معامله‌ها
  • نمایش لیست سفارش‌های اخیر کاربران
  • امکانات در خصوص لغو سفارش‌ها
  • نمایش متقاضیان برای خرید

• سفارش بازار (market-order)

همان طور که از نامش پیدا است خرید و فروش مطابق با بازار انجام می‌شود. کاربران در این نوع دیگر نیازی به تعیین مبلغ نخواهند داشت.

سیستمی که در طراحی سایت به وجود آورده‌اید به صورت اتوماتیک بهترین مبلغ بازار را برای کاربران کامل می‌کند. امکاناتی که در این بین باید در هنگام طراحی سایت دقت کنید:

  • پر شدن سفارشات به صورت اتومات
  • میانگین وزنی برای هر معامله
  • نمایش لیست سفارشات اخیر

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه اسنپ

احراز هویت کاربران در صرافی 

احراز هویت از دیگر جنبه‌هایی است که در طراحی سایت صرافی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این احراز هویت به دو صورت انجام می‌شود. مرحله اول آن که کاربران باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنند تا هویت کاربرد برای صرافی شناخته شده باشد.

مرحله دوم نیز می‌توانید در سایت خود جای دهید تا با 3 روش ارسال پیامک، ایمیل، گوگل و.. هویت افراد تأیید شود.

در این بین شما برای مرحله دوم نیازمند به لینک سازی داخلی خواهید بود که باعث بالاتر رفتن رتبه شما می‌شود.

از امکاناتی که در طراحی سایت صرافی برای احراز هویت باید در نظر داشته باشید عبارت‌اند از:

  • تطبیق شماره ملی و شماره موبایل کاربران
  • تطبیق اطلاعات هویتی وارد شده توسط کاربر
  • صحت سنجی اطلاعات بانکی کاربران با شماره ملی

پنل ادمین و مدیریت سایت صرافی 

پنل مدیریت سایت که شما در صرافی خود باید داشته باشید شامل 4 بخش مختلف اعم از مدیریت کاربران، مدیریت سامانه ادمین، تنظیمات و مدیریت مالی صرافی می‌باشد. در ادامه شما را با این عامل‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد:

• مدیریت کاربران

این بخش باید امکاناتی اعم از لیست کاربران فیلتر شده و مرتب شده بر اساس ستون، احراز هویت‌ها، تأیید و یا رد اطلاعات بانکی، قابلیت فعال و غیر فعال کردن کاربران، قابلیت انجام تنظیمات دستی، بلوکه کردن اعتبار کاربران و.. می‌باشد. سئو سایت در تمامی این بخش‌ها باید در بالاترین کیفیت خود انجام شود.

• مدیریت سامانه ادمین

این بخش باید امکاناتی اعم از لیست ادمین‌های صرافی، تعیین نقش و دسترسی به آن‌ها، فعال و غیر فعال کردن ادمین را داشته باشد.

• تنظیمات

امکانات این بخش باید شامل ویرایش قوانین و مقررات صرافی، مدیریت سؤالات متداول با سئو سایت مناسب، مشاهده و ویرایش نحوه استفاده از سایت باشد.

آی تی مهر تمامی این بخش‌ها را برای شما در بهترین کیفیت او با توجه به خواسته‌های شما انجام خواهد داد.

• مدیریت مالی

مدیریت مالی در صرافی  باید امکاناتی اعم از واریز و برداشت مستقیم، تجمع دارایی‌ها بر روی هر کیف پول، دریافت کلمات کلیدی، مدیریت کارمزد، مدیریت محدوده میزان برداشت و واریز تمامی کاربران، تعیین مبلغ دلار، نمایش کارمزد کسب شده، مشاهده آدرس‌ها، تاریخچه تراکنش‌ها، مدیریت برداشت کاربران و… باشد.

همان طور که فهمیدید الگوریتم‌های سئو سایت برای صرافی‌ها از پیچیدگی‌های خاص خود تشکیل شده است.

کیف پول اختصاصی در صرافی‌های 

صرافی‌هایی که موفق شده‌اند هر یک دارای کیف پول اختصاصی خود هستند! کیف پول‌هایی که ITMEHR برای صرافی شما طراحی می‌کند این قابلیت را دارد که از تمامی دارایی‌های صرافی شما نگهداری کند.

کیف پول اختصاصی شما به صورت مستقیم با سایت ارتباط دارد و قابلیت محاسبه کارمزد دارد.

امکاناتی که در طراحی این کیف پول اختصاصی باید در نظر گرفت عبارت‌اند از نگهداری امن از تمامی دارایی‌ها بر روی سیستم سایت، پشتیانی از توکن‌های مختلف با توجه به خواسته شما، امکان امضای داخلی را دارا باشد.

بازارگردانی به صورت دستی در طراحی سایت صرافی 

بازگردانی در سایت‌های این چنینی در ساده‌ترین حالت به این صورت طراحی می‌شود که مدیر سایت این امکان را داشته باشد تا تعدادی از کاربران خاص را به عنوان بازگردان معرفی کند!

بازگردان در صرافی  امکان پر کردن سفارش‌های خرید و فروش را دارد. امکاناتی که در این بخش باید طراحی شوند عبارت‌اند از ثبت تمامی سفارش‌های خرید و فروش کاربران، امکان پر کردن سفارش‌های ثبت شده که انجام نشده‌اند، امکان زمان بندی و کنترل سفارش گذاری‌ها.

بلاگ وردپرسی در طراحی سایت صرافی

از دیگر طراحی‌هایی که در این راه باید انجام شود بلاگ وردپرس می‌باشد.

امکانات این بخش شامل بهینه سازی سئو سایت است که بتواند سایت را در بالاترین حد ممکن در نتایج موتور جست و جو قرار دهد، امکان جست و جو کلمات کلیدی با توجه به الگوریتم‌های سئو گوگل، کامنت گذاری، پسندیدن و نپسندیدن کامنت‌ها توسط کاربران و.. را دارا می‌باشد.

انواع خدمات طراحی سایت صرافی آی تی مهر

خدماتی که در حوزه طراحی سایت صرافی  تیم خبره آی تی مهر به کاربران ارائه داده‌اند به دسته بندی مختلفی تقسیم شده‌اند. این دسته بندی به شرح زیر است:

  • طراحی سایت صرافی متمرکز
  • طراحی سایت صرافی p2p
  • طراحی سایت صرافی غیر متمرکز
  • طراحی امور مالی غیر متمرکز
  • طراحی کیف پول 

بیشتر بخوانید: طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن