آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158
تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق، مهم ترین نقطه تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت چیست؟ در نظر داشته باشید که در دنیای اینترنت، هاست های زیادی وجود دارد. استفاده از بهترین مدل های هاست بر اساس شرایط و نیاز های کسب و کار، به ما اجازه می دهد تا یک سایت را در بهترین حالت ممکن راه اندازی نماییم. در حال حاضر هاست های زیادی هستند که شما می توانید خدماتشان را به کار گیرید ولی در واقعیت، کدام یک از آنها کیفیت بهتری دارند؟ در نظر داشته باشید که اکثر کاربران تازه وارد در حوزه طراحی سایت، به سراغ هاست های ارزان قیمت می روند. این کار اشتباه است! هاست های ارزان قیمت مشکلات متنوعی را برای شما ایجاد خواهند کرد. امروز ما قصد داریم تا به تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید یک هاست هستید، در ادامه این صفحه با ما همراه شوید.

نقاط تفاوت هاست های ارزان با هاست با کیفیت کدام اند؟

قبل از هر چیز، بیایید به یک سوال مهم و پر اهمیت پاسخ دهیم: مهم ترین نقاط تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت چیست؟ در دنیای امروزی ما، هاست های زیادی موجود است. هاست های ارزان و هاست های حرفه ای را می توان از دیدگاه های مختلفی مورد بررسی قرار داد. در نظر داشته باشید که نام دیگر هاست های ارزان، هاست اشتراکی و نام دیگر هاست های با کیفیت، هاست اختصاصی می باشد. در یک هاست ارزان، شما منابع سرور را با بیش از چند ده کاربر دیگر به اشتراک می گذارید. در نتیجه، امنیت، سرعت و کیفیت به اندازه هاست های اختصاصی نمی باشد. ابزار های اختصاصی به گونه ای طراحی شده اند تا هم قدرت مطلوبی داشته باشند و هم خدمات خود را در بهترین حالت ممکن در اختیار کاربران بگذارند. از همین رو، برای طراحان سایت، هاست های اختصاصی انتخاب بهتری خواهند بود.

تاثیر هاست بر سئو

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت از نظر سرعت

اولین نقطه تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت به سرعت آن اشاره دارد. پروسه ای که طی آن کاربر یک صفحه از سایت را باز می کند و منتظر می ماند، نباید بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد. عدم توجه به این مسئله هم کیفیت سایت را تحت تاثیر خود قرار می دهد و هم روی رضایت مشتریان موثر است. به خاطر داشته باشید که هاست های ارزان، سرعت بالایی ندارند. اگر بخواهیم یک مثال از دنیای واقعی را بررسی کنیم، باید موتور پراید و موتور بنز را کنار یکدیگر قرار دهیم. قطعا سرعت عملکرد هر دو موتور یکسان نیست! اگر شما به دنبال طراحی و ساخت یک سایت با هدف فروش کالا یا ارائه خدمات هستید، حتما باید به سرعت آن توجه ویژه ای داشته باشید. خرید هاست های با کیفیت، به افزایش رضایت مشتریان کمک می کند.

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت از نظر کیفیت

البته که کیفیت هاست های ارزان و هاست های پرمیوم هم با یکدیگر متفاوت است. البته، قبل از اینکه بخواهیم کیفیت هاست را بررسی کنیم، باید به هدف شما از طراحی و ساخت سایت بپردازیم. دقیقا شما از ساخت و راه اندازی سایت، چه هدفی دارید؟ گاهی اوقات طراحان وب به دنبال ایجاد دمو برای خود هستند. در نتیجه، نیازی به استفاده از هاست های با کیفیت و گران قیمت ندارند! این در حالی است که اگر شما به دنبال طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران هستید، الزاما باید هاست های حرفه ای و با کیفیت را به کار گیرید. یک هاست با کیفیت به گونه ای طراحی شده تا قدرت عملکردی خوبی داشته باشد. پهنای باند، سرعت ارسال اطلاعات و کیفیت پردازش داده در این هاست ها، فوق العاده می باشد. در نتیجه، کاربران هم به خرید این هاست ها علاقه زیادی نشان می دهند. پس اگر شما هم به دنبال یک سایت حرفه ای هستید، حتما باید هاست با کیفیتی را نیز به کار گیرید.

مطالعه بیش‌تر: معرفی و بررسی الگوریتم های گوگل

نکات کلیدی هنگام خرید هاست


تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت از نظر امنیت

آخرین نقطه تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت به امنیت این دو ابزار اشاره دارد. به نظر شما، کدام یک از انواع هاست ایمن تر است؟ هاست های ارزان قیمت یا هاست های با کیفیت؟ در اکثر مواقع، هاست های ارزان قیمت سطح امنیت بالایی دارند. آنها با ابزار های امنیتی خیلی ساده و رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرند. طبیعتا برای شرکت های فروشنده، کار روی سطح امنیت این ابزار ها صرفه اقتصادی نخواهد داشت. در نتیجه، کاربران هم به استفاده از آنها علاقه زیادی ندارند. در عوض، هاست های با کیفیت به گونه ای طراحی شده اند تا از اطلاعات شما محافظت نمایند. فرقی ندارد که سایت مد نظر شما چقدر پیچیده و امنیتی است؛ در هر حال استفاده از یک هاست حرفه ای نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. پس اگر شما به دنبال امنیت سایت هستید، بهتر است یک هاست حرفه ای و با کیفیت را برای خود انتخاب کنید.

بهترین راه خرید یک هاست کدام است؟

حال که با تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت به صورت کامل آشنا شدیم، بیایید بهترین راه موجود برای خرید این محصولات را بررسی کنیم. راهکار های متنوعی را می توان برای خرید هاست مورد استفاده قرار داد. امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه عرضه این کالا فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید یک هاست، در ابتدا شما باید نیاز های خود را مشخص کنید. اگر اولویتتان قیمت هاست می باشد، باید به سراغ برند های کمتر شناخته شده و غیر معروف بروید.

اگر اولویت شما کیفیت هاست و سرعت آن می باشد، بهتر است خدمات برند های مطرح، حرفه ای و شناخته شده را به کار گیرید. لازم به ذکر است که هاست های طراحی شده در دنیا، سطوح کیفیت مختلفی دارند. مشورت با یک فرد خبره در این زمینه، نتایج مطلوبی را در اختیارتان می گذارد. افراد خبره ای که سابقه فعالیت طولانی در حوزه مدیریت سایت دارند، همواره اطلاعات دقیقی را به شما ارائه می کنند. علاوه بر این در عین ایجاد طراحی سایت ارزان ، این طراحی به بهترین نحو صورت می گیرد تا بتواند سئو سایت را نیز بهبود بخشد. با سپردن امور طراحی سایت به ای تی مهر ، می توان با اطمینان خاطر ، موجب تقویت برند گردید . چرا که با طراحی های خلاقانه و سفارشی به این  مجموعه ، طرح منحصرا متعلق به برند بوده و با قالب های پیش ساخته متفاوت است .

نکات مهم در حین سفارش سایت

ابتدایی ترین قدم پیش از سفارش ، تعیین بودجه است . در این شرایط ، باید هزینه هایی همچون خرید هاست ، طراحی سایت و … نیز در نظر گرفته شود . سپس اطلاعات دقیق و خواسته ها مشخص شود .

  • نوع وبسایت بر اساس نوع کسب و کار شما
  • تعیین بودجه کلی برای تمامی مراحل
  • انتخاب بک اند سایت
  • سئو سایت

و … ، از مهم ترین مراحلی هستند که ابتدا باید شخص تمامی آن ها را مشخص نموده و سپس به مجموعه سازنده سفارش دهد . در این بین ، تسریع انتخاب نام دامنه ، پسوند ، و حتی لوگو برند نیز می تواند به ساخت سایت در سریع ترین زمان و بهترین نحو ، کمک کند .

مطالعه بیش‌تر: نکته های مهم برای بالا بردن امنیت سایت وردپرس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن
×