آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت؛ افتتاح یک سایت، نیاز به طی کردن مراحل مختلفی دارد. طراحی سایت شامل انتخاب نام دامنه، پسوند، خرید هاست، تولید محتوا، انتخاب قالب و… می باشد. هر مرحله باید با توجه به فاکتور های مختلفی صورت بگیرد تا علاوه بر شخصی سازی و ایمن سازی محیط سایت ، دارای جذابیت ظاهر و محتوا نیز باشد.

هاست فضایی است که اطلاعات سایت روی آن قرار خواهد گرفت. این مجموعه ، آرشیوی از مطالب  ، محتوا ، عکس و سایر اطلاعات سایت است. برای استفاده از هاست ، باید آن را خریداری نمود . این امر به عهده سرور های فروشنده هاست صورت می گیرد. آی تی مهر مجموعه ای مناسب برای طراحی سایت و افزایش سئو می‌باشد که به کمک آن ، طراحی سایت ارزان و با کیفیتی ارائه می شود.

هاست چیست ؟

هاست فضایی ست که برای درج اطلاعات سایت مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش ، نگهدارنده تمامی مطالب، عکس، ویدئو ها و فایل ها می باشد . این بخش از سرور بخشی ست که کاربر با سرچ کردن نام سایت ، به آن دسترسی پیدا کرده و اطلاعات آن را مشاهده می کند . در این شرایط ، بر اساس سئو سایت ، دسترسی افراد به سایت نیز افزایش یافته و امکان بازدید بالا تر می رود .

سرور ها ، مسئولیت کنترل و پشتیبانی هاست را به عهده دارند . در واقع افراد با خرید هاست ، بخشی از یک سرور را در اختیار می گیرند . در این شرایط ، قیمت هاست بسته به سرور متفاوت می باشد . بهترین سرور ها ، دارای پهنای باند زیادی بوده و از قدرت زیادی برخوردارند . همین قدرت دامنه باند می تواند عاملی مهم در تعیین قیمت هاست باشد.

چگونه می توان هاست خریداری نمود ؟

برای خرید هاست ، ابتدا باید دامنه یا ادرس سایت انتخاب شود. این نام ، معرف سایت شماست . انتخاب نام های منحصر به فرد و مرتبط با کسب و کار و هدف شما ، می تواند هدایت دهی به سمت بازدید از سایت را افزایش دهد . این نام نباید توسط سایت های دیگر مورد استفاده قرار گرفته باشد . مشخص شدن این کار توسط استعلام های ازاد بودن یا اشغال بودن دامنه صورت می گیرد .

تاثیر هاست بر سئو

سپس باید پسوند مناسب انتخاب شود . رایج ترین پسوند جهانی .com  است . از دیگر پسوند های رایج می توان به .ir  ، .net  و … اشاره کرد . لازم به ذکر است که برای ایجاد سایت های مربوط به ایران ، پسوند .ir بهترین گزینه می باشد .

از نکات مهم برای انتخاب هاست ، خرید از شرکت های معتبر است . شرکت های معتبر ، پس از فروش هیچگونه دخالتی در مدیریت و پنل های کاربری نداشته و دسترسی دائم برای سایت ایجاد می کنند . اما برخی دیگر از شرکت های غیر معتبر ، هاست هایی ناپایدار را ارائه می دهند ؛ که در این شرایط دسترسی کامل به سایت وجود نداشته و می تواند منجر به کاهش رتبه و سئو و سایت شود .

به همین دلیل ، انتخاب شرکت معتبر جهت خرید هاست از مهم ترین اقدامات است .

مطالعه بیش‌تر: معرفی و بررسی الگوریتم های گوگل

تفاوت هاست ارزان با هاست با کیفیت

هاست های بی کیفیت و ضعیف ، معمولا قیمت کمتری نسبت به هاست های حرفه ای و با کیفیت دارند . در این شرایط ، سرور ، هاستی را در اختیار خریدار قرار می دهد که حجم آن کم بوده و از ترافیک پایینی نیز برخوردار است . علاوه بر این ، هاست های ارزان قیمت از لحاظ منابع سخت افزار و نرم افزار با محدودیت های زیادی روبرو هستند.

نکات کلیدی هنگام خرید هاست

اما هاست های حرفه ای که قیمت بالاتری نیز دارند ، امکانات خاص و ویژه ای را نیز برای خریدار تدارک دیده اند . در این شرایط ، حجم و ترافیک دریافت شده بالاست ، دسترسی نامحدود و مطلوبی به منابع سخت افزار و نرم افزار وجود دارد ؛ و مهم تر از همه ، دسترسی به سایت در حداکثر میزان خود قرار دارد . در این شرایط ، می توان بازدید   و سئو سایت را نیز به بالاترین حد رساند .

چگونه اقدام به راه اندازی سایت خود کنیم ؟

یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد سایت ، استفاده از شرکت های تخصصی ست که می توانند صفر تا صد کار را بر عهده گرفته و این امر را به نحو مطلوبی انجام دهند . آی تی مهر ، مرکز تخصصی جهت برای انجام این امور است . آی تی مهر برای افرادی که اشنایی کاملی به راه اندازی صحیح سایت ندارند ، امور خرید سرور و طراحی سایت را بر عهده گرفته ؛ و این امور به نحوی انجام می پذیرد که خرید از برترین سرور ها باشد .

علاوه بر این در عین ایجاد طراحی سایت ارزان ، این طراحی به بهترین نحو صورت می گیرد تا بتواند سئو سایت را نیز بهبود بخشد .

با سپردن امور طراحی سایت به ای تی مهر ، می توان با اطمینان خاطر ، موجب تقویت برند گردید . چرا که با طراحی های خلاقانه و سفارشی به این  مجموعه ، طرح منحصرا متعلق به برند بوده و با قالب های پیش ساخته متفاوت است .

نکات مهم در حین سفارش سایت :

ابتدایی ترین قدم پیش از سفارش ، تعیین بودجه است . در این شرایط ، باید هزینه هایی همچون خرید هاست ، طراحی سایت و … نیز در نظر گرفته شود . سپس اطلاعات دقیق و خواسته ها مشخص شود .

نوع وبسایت بر اساس نوع کسب و کار شما

تعیین بودجه کلی برای تمامی مراحل

انتخاب بک اند سایت

سئو سایت

و … ، از مهم ترین مراحلی هستند که ابتدا باید شخص تمامی آن ها را مشخص نموده و سپس به مجموعه سازنده سفارش دهد . در این بین ، تسریع انتخاب نام دامنه ، پسوند ، و حتی لوگو برند نیز می تواند به ساخت سایت در سریع ترین زمان و بهترین نحو ، کمک کند .

مطالعه بیش‌تر: نکته های مهم برای بالا بردن امنیت سایت وردپرس

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن