آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه باما

طراحی سایت مشابه باما

امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارند که افراد پس از بازدید از سایت‌ها و مشخص کردن نیاز خود،تصمیم به طراحی سایت خود میگیرند تا بتوانند به هدف خود و یا انجام کسب و کار خود برسند. یکی از سایت‌های معروف سایت باما است که با وجود اینکه زمان کمی است که در بازار حضور دارد،توانسته محبوبیت و جایگاه خوبی میان کاربران پیدا کند و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. در ادامه به جزئیات مقاله طراحی سایت شبیه باما می پردازیم.

قطعا شما نیز جزو افرادی هستید که از این سایت استفاده کردید یا به آن توجه کرده اید.

این سایت و امثال این سایت همیشه توانسته اند اطلاعات مفیدی در زمینه‌های تخصصی در اختیار کاربران قرار دهند.

سایت باما چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا باید حوزه کاری سایت باما را بررسی کنیم و بدانیم که این سایت برای چه حوزه ای از کسب و کار مناسب است و پس از آن بتوانیم از ویژگی‌های آن برای طراحی سایت خود استفاده کنیم.

امروزه با گسترش فضای اینترنت تقریبا اکثر معاملات و خرید و فروش در این بستر انجام می شود و دیگر هیچ خرید و فروشی در بستر اینترنت غیر ممکن و عجیب نیست.

فروشگاه‌های اینترنتی امروزه به همه حوزه‌های بازار کار وارد شده اند و صاحبان کسب و کارهای سنتی اگر می خواهند که از این بازار عقب نمانند باید به این حوزه وارد شوند و کسب و کار اینترنتی خود را نیز ارتقا دهند و در آن نیز پیشرفت کنند.

سایت باما فروشگاهی مجازی است که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می کند.

سایت با ما یک موتور جستجو دارد و با توجه به فیلترهای اعمال شده کاربر می تواند اطلاعات درخواستی کاربر را نمایش دهد تا کاربر بتواند بهترین تصمیم را بگیرد و انتخابی عاقلانه داشته باشد.

طراحی سایت خرید و فروش خودرو

همچنین این سایت از طریق گذاشتن آگهی‌های خرید و فروش سعی می کند تا نیاز کاربررا به خوبی برطرف کند.

طراحی سایت مشابه با ما می تواند برای اصنافی که در حوزه خودرو،موتورسیکلت و … کار می کنند بسیار برای کاربران با ارزش باشد.

برخی از مشاغلی که نیاز به سایت مشابه باما نیاز دارند شامل نمایشگاه داران اتوموبیل و موتور سیکلت،تولید کنندگان و وارد کنندگان قطعات خودرو،کارگاه‌های مکانیک خودرو و … باشند.

سایت با ما در دسته بندی سایت‌های فروشگاهی قرار می گیرد و کالایی که در آن داد و ستد می شود خودرو و موتورسیکلت است.

مطالعه بیشتر: طراحی سایت شبیه فلای تو دی

مزایای سایت باما

1-صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران

2-دسترسی به اطلاعات معتبر و کاربردی

3-فیلتر کردن نتایج جستجو برای دسترسی به اطلاعات مورد نظر

4-بازدید بیشتر خودروها و موتورسیکلت‌ها

5-فضای تخصصی در حوزه خودرو و موتورسیکلت

6-خدمت رسانی بدون محدودیت زمانی و مکانی

7-وجود اطلاعات کامل از خودروها مانند تصاویر،ویژگی‌های کاربردی،نقوص خودرو‌ها و …

8-طراحی سایت ارزان و امکان راحت ایجاد کسب و کار مدنظر

9-امکان به روز رسانی قیمت و اطلاعات در سایت برای خریداران و فروشندگان

و …

طراحی سایت خدمات خودرو

در طراحی سایت خود به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای طراحی سایت موارد اولیه ای در نظر گرفته می شود مانند امکان طراحی سایت ارزان،دسترسی به دامین مناسب،الگوریتم‌های سئو گوگل و …

اصول ثابت در طراحی سایت:

1-طراحی رسپانسیو سایت

2-سرعت بهینه سایت

3-وجود وبلاگ

4-طراحی مینیمال و شیک

5-لینکسازی و استفاده از لینک شبکه‌های اجتماعی

6-امنیت و ایجاد اطمینان

و …

چگونه سایتی شبیه سایت باما طراحی کنیم؟

ابتدا برای طراحی سایت باید به علم سئو سایت مسلط باشیم تا بتوانیم محتوایی مناسب و بدون هیچ ایرادی در اختیار کاربر قرار دهیم.

پس از آن باید‌هاست و دامین مورد نظر خود را از سایت‌هایی که‌هاست و دامنه در اختیار میگذارند خریداری کنیم.

پس از آن باید مراحل طراحی سایت با ورد پرس را پیاده سازی کنیم (که شامل انتخاب قالب سایت،ایجاد درگاه پرداخت برای سایت‌های فروشگاهی،ایجاد گزینه ثبت موقعیت مکانی کاربر و … است) تا بتوانیم سایت فروشگاهی خود را بالا بیاوریم و در اختیار کاربران قرار دهیم.

در حین اجرای سایت می توانیم با استفاده از الگوریتم‌های سئو گوگل به سرعت و امکانات سایت خود بیش از پیش اضافه کنیم تا بتوانیم صاحب سایت پرکاربری مانند سایت باما شویم.

همچنین برای اینکه  بخواهیم مطلبی را از خارج سایت به مطلب داخل سایت پیوند دهیم می توانیم از امکان لینکسازی استفاده کنیم تا از مطالب مفید سایت‌ها و مقاله‌های دیگر نیز در وبلاگ خود نیز بهره مند شویم.

طراحی سایت آگهی خودرو

سخن پایانی

سایت باما که یکی از سایت‌های داخلی و محبوب ایرانی است در حوزه خرید،فروش،اطلاعات مورد نیاز برای خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت کار می کند و با اینکه مدت زمان کمی است که در اختیار کاربران قرار گرفته اما توانسته است که جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کند.

حال با توجه به پیشرفت اینترنت،مشاغل سنتی نیز برای اینکه بتوانند همچنان در بازار و حیطه کاری خود پیشرفت کنند و نام آن‌ها فراموش نشود باید به فکر طراحی سایت باشند تا بتوانند خدمات و کالاهای خود را از این بستر هم به فروش برسانند تا علاوه بر حفظ مشتریان قبلی،به مشتریان جدید هم دسترسی پیدا کنند.

گفتیم برای طراحی سایتی مشابه با سایت باما باید ابتدا با یک سری از موارد آشنایی داشته باشیم مانند سئو سایت.

همچنین باید به فکر طراحی سایت ارزان با استفاده از قالب سایت‌های وردپرسی باشیم.

نیز در این راه می توانیم ازابزارهای گوگل مانند الگوریتم‌های سئو گوگل استفاده کنیم تا سایتی با سرعت بالا داشته باشیم.

یکی از خدمات ITMEHR طراحی سایت مشابه سایت باما است که صاحبان کسب و کارها می توانند با سپردن طراحی سایت به این مرجع،یک وبسایت برای کسب و کار خود داشته باشند و بتوانند در بستر اینترنت نیز کسب و کار خود را رونق دهند.

آی تی مهر با استفاده از طراحی سایت ارزان توانسته این امکان را فراهم کند که حتی صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک هم بتوانند با پرداخت هزینه کمتر دسترسی به سایت مورد نظر خود داشته باشند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترده کنند و رونق بدهند.

این ارائه دهنده خدمات توانسته با استفاده از لینکسازی،از اطلاعات سایت‌های مرتبط نیز استفاده کند تا هم ویوی سایت بالا رود و نیز اعتبار مطالب گفته شده در وبلاگ ارزش بیشتری پیدا کنند تا کاربران این اطمینان را داشته باشند که مطالب پشتوانه محکم و معتبری دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه دکتر اسنپ

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن