آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار؛ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات نامه‌ها و روزنامه‌های کاغذی جای خود را به اپلیکیشن‌های معتبر داده‌اند تا هم دسترسی به آن‌ها آسان‌تر و هم آپدیت اطلاعات موجود در آن‌ها در لحظه به لحظه انجام شود.

طراحی سایت شبیه دیوار 

یکی از مواردی که می‌توان به آن‌ اشاره کرد استفاده از روزنامه‌ها برای پیدا کردن کار و اطلاعیه‌های خرید و فروش بود.

اما امروزه اپلیکشن‌هایی همچون دیوار و ترب سبب شده‌اند که روزانه در دقیقه‌ها اطلاعات موجود در این اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مرتبط با آن‌ها به‌روزرسانی شوند و افراد به راحتی بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این اپلیکشن‌ها به دست آوردند.

 همچنین در وب‌سایت‌هایی همچون دیوار فروشنده و خریدار بدون هر گونه واسطه و یا دلال می‌توانند با هم به صورت مستقیم ارتباط داشته باشند و همین عامل سبب می‌شود که پرداخت هزینه‌ی اضافی برای فرد واسطه یا دلال صورت نگیرد.

از این رو این نوع از خرید و یافتن آگهی‌ها از چنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی توسط مردم مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

نحوه‌ی عملکرد وب‌سایت‌های خرید و فروش

همان‌طور که می‌دانید با داشتن اپلیکیشن‌های مختلف خرید و فروش به راحتی می‌توان آگهی خود را بدون پرداخت هزینه در سایت ثبت کرد و حتی می‌توان به راحتی آگهی مورد نظر خود را نیز از میان هزاران آگهی پیدا کرد. این سایت‌ها به واسطه‌ی اعتماد مردم فعالیت می‌کنند.

مثلا شما می‌توانید کالایی را که مدنظر دارید را به راحتی با قرار دادن در سایت دیوار یا شیپور و با ارائه‌ی شماره تلفن به فروش برسانید.

بیشتر بخوانید: تعریف بازاریابی برونگرا

در حقیقت جهت آگهی کردن با داشتن تصویری از محصول،  اطلاعات تماس و در صورت تمایل آدرس محل فروش می‌توان آگهی را در سایت قرار داد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم سایت و اپلیکیشن‌های خرید و فروش داشتن فیلتر‌های گوناگون است. در حقیقت شما می‌توانید با ورود به سایت فیلتر‌های مختلفی را برای پیدا کردن آگهی مورد نظر خود انتخاب کنید.

برای مثال استفاده از فیلتر شهر، قیمت و کالای مورد نظر شما را به آن چیزی که در ذهنتان دارید نزدیک‌تر می‌کند و از نشان دادن کالاهای غیرضروری ممانعت می‌کند. در حقیقت با استفاده از این فیلتر‌ها کاربر در مدت زمان بسیار کمی می‌تواند محصول مورد نیاز خود را بیابد. 

از این رو به راحتی می‌توان گفت که سایت‌های شیپور، دیوار و ترب از جمله سایت‌هایی هستند که در زمینه‌ی سئو‌ی سایت به خوبی طراحی شده‌اند و از الگوریتم‌های اساسی در چارچوب سئوی‌ گوگل پیروی می‌کنند.

از این رو طراحی سایت هایی همچون دیوار یکی از مهم‌ترین درخواست‌هایی است که کاربران دارند .آی تی مهر به خوبی می‌تواند در زمینه‌ی طراحی و سئو‌ی سایت شما را یاری کند.

ویژگی‌های مهم طراحی سایت

یکی از ویژگی‌های مهمی که هنگام طراحی سایتی مشابه گوگل باید به آن توجه کنید فرم ارسال آگهی است. فرم‌های ارسال آگهی در هر دسته بندی تفاوت‌های زیادی دارند و هر کدام از آن‌ها در زمینه‌های گوناگونی طراحی شده‌اند.

 برای مثال فرم اولیه‌ی ارسال آگهی برای املاک با وسایل نقلیه تفاوت زیادی دارد و گزینه‌های اختصاصی در هر بخش برای هر کدام از آن‌ها وجود دارد.

یکی از سوالاتی که افراد هنگام طراحی سایت ارزان همچون طراحی سایت‌های دیوار دارند این است که چنین سایت‌هایی درآمد خود را از چه طریقی به دست می‌آورند.

زیرا ثبت آگهی و خرید و فروش و ارتباط با مشتری در سایت‌های مورد نظر معمولا رایگان است.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا سایت‌هایی همچون دیوار سود خود را از طریق خدمات اضافه‌ای که به کاربران ارائه می‌دهند به دست می‌آورند.

خدمات اضافی که چنین سایت‌هایی به کاربران ارائه می‌کنند شامل چنین مواردی است، برای مثال هنگامی که کاربری بخواهد آگهی فروشی که در سایت درج کرده است در ابتدای لیست روزانه دیده شود و بازدید بیشتری داشته باشد باید هزینه‌ای را به سایت پرداخت کند.

در این صورت آگهی کاربر به عنوان آگهی فوری برای مشتریان عرضه خواهد شد.

معمولا مبلغ تعیین شده برای چنین خدماتی کم است ولی اگر چندین کاربر را در نظر بگیریم که هزینه‌ای برای درج فوری آگهی پرداخت کرده‌اند درآمد سایت افزایش خواهد یافت و سئو سایت و اپلیکیشن طراحی شده نیز بالا خواهد رفت.

مهم‌ترین نکات برای طراحی سایت شبیه دیوار

از جمله نکاتی که باید هنگام طراحی سایت به آن‌ها دقت کنید مواردی هستند که سئوی سایت را به طور موثری افزایش خواهند داد.

موارد گوناگونی همچون تجربه‌ی کاری، ثبت آگهی، پروفایل آگهی پشتیبانی، سرعت بالا، رعایت الگوریتم های سئو‌ی گوگل ، دسته بندی‌ها و در نظر گرفتن صنف و جامعه‌ی هدف هر کدام مواردی هستند که دقت به آن‌ها در طراحی یک سایت ارزان و قوی کمک بسیار زیادی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که سایت آی تی مهر برای بالا بردن رنج کیفیتی در گوگل به آن تاکید ویژه دارد این است که باید بتوانید کاربر را جذب سایت خود کنید.

جهت جذب کاربر به سایت اصولی وجود دارد که با رعایت هر کدام از آن‌ها می‌توان سئوی سایت طراحی را نیز بالا برد و اعتبار زیادی به آن داد.

بیشتر بخوانید: تعریف قیف بازاریابی محتوا

از جمله طراحی رنگ و لوگوی سایت، گرافیک و زیبایی سایت و مطالبی که به صورت متن و رسانه‌هایی همچون تصویر و فیلم در آن قرار می‌گیرد مواردی هستند که رعایت آن‌ها در اعتبار بخشی به ما کمک زیادی می‌کنند.

نحوه‌ی دسترسی به پنل کاربری، موارد خرید و فروش و فیلتر‌های صنف‌های مختلف باید آسان باشد به گونه‌ای که بتوان با تعداد کلیک کمتری به نتایج موثری دست یافت.

از طرفی با توجه به افزایش تعداد آگهی‌ها سایت باید قابلیت بالا آوردن نیز داشته باشد و کاربران همواره با ترافیک و شلوغی در سایت مواجه نشوند.

سایت طراحی شده باید دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته باشد تا کاربران در صورت بروز مشکل بتوانند با آن تماس بگیرند یا پیغامی ارسال کنند. همچنین پاسخ‌گویی به پیغام‌ها و ایمیل‌ها نیز باید در اسرع وقت انجام شود.

شما می‌توانید با استفاده از لینکسازی  اعتبار سایت خود را در میان موتور‌های جستوجو‌گر افزایش دهید از این رو با یک جستجوی ساده توسط کاربرانی که حتی هیچ شناختی از سایت شما ندارند به راحتی در ابتدای لیست نمایشی قرار بگیرید.

در حقیقت جهت کسب درآمد بیشتر نیازمند دیده شدن توسط افراد بیشتری هستید از این رو با به کار گیری لینک‌سازی، استفاده از گرافیک بالا در طراحی سایت و تمامی نکاتی که آی تی مهر جهت بالا بردن سئو و اعتبار سایت معرفی کرده است می‌توانید به معروفیت بالایی دست یابید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن