آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

طراحی سایت شبیه جاباما

طراحی سایت شبیه جاباما؛ با پیشرفت فناوری و امکان دسترسی گسترده و سریع به اطلاعات و امکانات در حوزه‌های مختلف، زندگی در عصر امروز سبک و سیاق تازه‌‌ای پیدا کرده است.

طبق آمار در چند سال اخیر 85 درصد مردم پیش از اینکه بخواهند محصول یا خدماتی را خریداری کنند، ابتدا به جستجوی آن در اینترنت پرداخته و در مورد آن اطلاع کسب می‌کنند و گاه به صورت اینترنتی آن را سفارش می‌دهند.

این بازی دو سر برد هم بستر رشد و توسعه کسب و کارهای جدید را ایجاد کرده و هم با خدمت رسانی سریع و راحت زندگی بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند. یکی از حوزه‌های پرطرفدار اینترنتی بحث جذاب گردشگری و سفر است.

در تمام دوران سفر و گردش و بازدید از دیدنی‌های دنیا از جذاب‌ترین تفریحات برای انسان‌ها بوده است. این تفریح سالم، لذت بخش و پرفایده امروزه با گسترش دنیای مجازی از طرق راحت‌تری ممکن شده است.

از تورهای داخلی و خارجی سفر گرفته تا رزرو بلیط و اقامتگاه و هتل تا مجلات معرفی جاذبه‌های گردشگری نقاط مختلف جهان همه از مواردی هستند که در سایت‌های پرطرفدار حوزه گردشگری چون وبسایت جاباما در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

به وسیله اینچنین وبسایت‌ها افراد می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن اول از همه از معتبر بودن ارائه دهنده و نظرات کاربران مطلع شوند؛ در صورتی که قصد سفر داشتند با سریع‌ترین و پر امکانات‌ترین تورها سفر کنند؛ رزرو بلیط و اقامتگاه و هتل را به راحتی و از پیش از سفر انجام دهند و حتی از دغدغه ترانسفر درون شهری و بین شهری در مقصد نیز آسوده باشند.

طراحی سایت شبیه جاباما

با توجه به استقبال زیاد مردم از وبسایت‌های گردشگری و امکانات این مراکز، بسیاری آژانس‌های مسافرتی حضوری و حتی برخی افراد که هیچ شعبه حضوری ارائه خدمات سفر نداشته‌اند، در فکر طراحی سایت و ارائه مجازی خدمات سودآور سفر به مشتریان هستند.

نکته‌ای که در اینجا باید متذکر شویم این است که هر چند بازار سایت‌های گردشگری بازاری سودآور و پراستقبال است، اما باید بدانید که کار با طراحی سایت ارزان تمام نمی‌شود.

راه اندازی یک سایت شبیه جاباما جدای از اصول طراحی سایت و آیتم‌های وبسایت گردشگری، نیازمند سئو سایت (بهینه سازی سایت با الگوریتم‌های سئو گوگل) است.

اقداماتی که سایت را به صفحه اول حوزه کاری شما ارتقا می‌دهند و آن را برای موتورهای جستجو و تجربه کاربر بهینه سازی می‌کنند.

آی تی مهر یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی صفحات اینترنتی است که با تیم مجرب و متخصص در این زمینه بستر رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی شما را فراهم می‌کند.

از آنجایی که حوزه گردشگری یکی از جذابترین حوزه‌های اینترنتی است و طراحی سایت مسافرتی موفق و پر بازدید شبیه جاباما یا دیپارول از درخواست‌های مشتریان است.

در این مقاله از آی تی مهر قصد داریم به طور جامع و کاربردی به مهمترین آیتم‌های وبسایت گردشگری بپردازیم و راهنمای جامعی برای طراحی سایت شبیه جاباما به شما ارائه دهیم؛ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه روبیکا

طراحی سایت گردشگری پر بازدید

طراحی سایت پایه‌ای‌ترین اقدامی ست که برای راه اندازی یک کسب و کار و صفحه گردشگری موفق باید انجام دهید.

یک سایت گردشگری پر بازدید از لحاظ اصول طراحی سایت، آیتم‌های وبسایت گردشگری، محتوای با کیفیت، دسترسی آسان مخاطب به امکانات و خدمات و بهینه سازی سایت با الگوریتم‌های سئو گوگل باید مشخصه‌هایی را رعایت کند تا شانس دیده شدن توسط مخاطب را داشته و به رتبه‌های بالای گوگل دست یابد.

در میان این موارد شاید اصول سئو و بهینه سازی سایت با الگوریتم های سئو گوگل و اقدامات پشت صحنه سایت مهمتر به نظر برسند، البته هم که این موارد بسیار مهم هستند، اما یک وبسایت گردشگری خوب، سایتی ست که به آیتم‌های مختلف مرتبط سفر به خوبی بپردازد، راهنمای جامع و کاربردی از زوایای متفاوت سفر به مشتری ارائه دهد، در صورت ارائه خدمات اقامت در هتل و ترانسفر در مقصد و تورهای مسافرتی اطلاعات جامع و کاملی را به مخاطب داده و اعتماد او را جلب کند و راه‌های ارتباطی و دسترسی به خدمات را برای ایشان آسان کند.

کسی که برای سفر به یک شهر یا کشور به جستجو در اینترنت می‌پردازد، اغلب به دنبال اطلاعاتی چون شیوه حمل و نقل در مقصد، هزینه‌های هتل و نحوه رزرو اقامتگاه، وجود یا عدم وجود اینترنت در مقصد، تبدیل پول در کشور و اینگونه موارد است تا جمعیت کشور مقصد و مسائل کم اهمیت!

و یا گردشگری که قصد سفر با تور به کشوری را دارد، می‌خواهد کاملا از جزئیات نحوه سفر، مدت زمان، شیوه حمل و نقل، بیمه سفر، اقامتگاه و هتل، وضعیت ترانسفر درون شهری و بین شهری و البته برنامه گردش در مقصد آگاه شده و با لیدر تور و… آشنایی کافی پیدا کند.

سازماندهی تمامی این موارد به نحوی که هم از لحاظ ظاهری و اصول کلی طراحی صفحه و هم از لحاظ خدمات بتواند نظر مخاطب و همچنین اعتماد او را جلب کند، مسئله‌ای ست که به اندازه سئو سایت اهمیت دارد.

نکات مهم در مورد طراحی سایت گردشگری

۱. برای طراحی سایت و کسب درآمد از خدمات گردشگری لازم نیست حتما خود صاحب آژانس مسافرتی باشید.

می‌توانید با تولید محتوای ارزشمند مخاطب جذب کرده و سپس با پذیرفتن تبلیغات خدمات تورهای مسافرتی، تورهای لحظه آخری، هتل و اقامتگاه و.. درآمد بالایی کسب کنید.

۲. به یاد داشته باشید که برای فروش اینترنتی بلیط و رزورز هتل و در مجموع پرداخت هزینه‌ها توسط مشتری، باید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت نمایید.

۳. صفحه اینترنتی خود را به گونه‌ای مشخص و کاربر پسند طراحی نموده و امکان دسترسی راحت به آیتم‌های مختلف رزرو هتل، ترانسفر، مقالات سایت و معرفی مقاصد گردشگری و دیگر آیتم‌ها را فراهم کنید.

هر چند در طراحی سایت و سئو و محتوا سنگ تمام بگذارید، اما اگر نتوانید ظاهر و دسته بندی خوبی برای سایت تنظیم کنید، به راحتی کاربران را از دست خواهید داد.

۴. اهمیت سئو را هرگز نادیده نگیرید. امروزه بسیار هستند وبسایت‌های گردشگری که در خدمات و محتوا بهترین‌ هستند اما چون روی سئو و دیده شدن سایت کار نکرده‌اند، متاسفانه هیچ فروش و کسب درآمدی از اینترنت ندارند.

سئو و بهینه سازی اصولی سایت توسط متخصصان مجرب این حوزه شانس دیده شدن زحمات و ارزش کار شما توسط کاربران را ایجاد می‌کند. (سئو به مجموعه اقداماتی چون لینک سازی اصولی، بهینه سازی محتوا، و.. گفته می‌شود که سایت شما را به صفحه اول گوگل ارتقا می‌دهند.)

در این مقاله از آی تی مهر سعی کردیم به طور کامل و کاربردی به مهمترین نکات در رابطه با طراحی سایت شبیه جاباما بپردازیم.

با رعایت نکات فوق، طراحی سایت و محتوای کاربر پسند و بهینه سازی صفحه برای موتورهای جستجو می‌توانید از این فرصت تازه در دنیای مجازی استفاده کنید و کسب و کار خود را رشد دهید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شبیه دیوار

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن