آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر

خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر

امروزه بازار کار از بازار سنتی به بازار خدمات دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ را دارید می توانید. از خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر با کمترین قیمت ممکن استفاده کنید. از این خدمات میتوانیم به طراحی سایت، سئو سایت، طراحی سایت ارزان ، رعایت سئوی داخلی سایت، رعایت سئوی خارجی سایت و… اشاره داشته باشیم.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر

شما با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ ای تی مهر می توانی به راحتی ارتباط موثر تری با مخاطب های خود داشته باشید. و از طریق گسترش فروش محصولات خود به درآمدزایی بالا دست پیدا کنید. خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر مانند طراحی سایت، سئو سایت، رعایت سئو داخلی، پشتیبانی سایت و… به صورت آنلاین انجام می شود. و هزینه آن نیز به صورت ماه به ماه از شما دریافت خواهد شد.

شما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و یک تیم پشتیبانی قوی می توانید. بازار کار خود را به فضای دیجیتال با گسترش جهانی انتقال دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از موتور جستجوگر گوگل در تمامی کشور نتیجه های حرفه و مخاطبان بسیار زیادی را دریافت کنید. همچنین تیم پشتیبانی ای تی مهر علاوه خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما استراتژی های فروش محصول و ارائه خدمات متفاوت از رقبای خود را پیشنهاد می کند تا در یک شبکه متفاوت باشید.

طراحی سایت و افزایش فروش

 

کسب و کار سنتی از طریق تبلیغات می تواند افزایش فروش داشته باشد. اما حتی اگر شما کسب و کار سنتی نداشته باشید و از هیچ گونه مکان مشخصی برای فروش محصولات خود نیز برخوردار نباشید. می توانید از طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی برای فروش محصولات بهره بگیرید. آی تی مهر از متخصص های قدرتمندی در زمینه طراحی سایت برخوردار است. و همچنین تیم پشتیبانی به صورت جدا همراه با سئوکار ها نکات و قوانین سئو سایت را در سایت شما اجرا می کنند.

طراحی سایت برای دیجیتال مارکتینگ با استفاده از برنامه ریزی و مدیریت وب سایت به صورت دقیق. برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی، نگهداری حضور کاربران در سایت. اندازه گیری و سنجش عملکرد کاربران در سایت و همکاری تیم پشتیبانی در تهیه یک گزارش ماهانه از سایت. افزایش فروش را در کوتاه ترین زمان برای شما به ارمغان می آورد.

خدمات آی تی مهر

طراحی سایت همراه با زیباسازی

یکی از عواملی که در طراحی سایت باید دقت بالایی در ان داشته باشیم جذب مشتری با استفاده از زیباسازی میباشد. گرافیک سایت و چگونگی چیدمان سایت توسط متخصص های طراحی سایت انجام می شود. و باید با هدف دیجیتال مارکتینگ همراه باشد. برای مثال اگر شما فروشنده وسایل موسیقی هستید در دکور باید از عکس های گرافیکی وسایل موسیقی مانند پیانو گیتار، هدفون و نوت های موسیقی بهره گرفته شود، همچنین رنگ سایت باید تیره با رنگ های شبرنگ صورتی، آبی ، قرمز و… در وسیل موسیقی باشد تا استراتژی جذب مخاطب به وسایل موسیقی را به صورت کامل ایجاد کند.

به صوت کلی برای افرادی که به فروش محصولات عادی مانند حبوبات، مواد غذایی ، شیرآلات و ارائه خدمات مختلف می پردازند، استفاده از رنگ های خنثی در گرافیک سایت پیشنهاد می شود، زیرا مخاطب باید وقت زیادی را در سایت برای خرید سپری کند و رنگ های خنثی چشم را اذیت نخواهند کرد، با این کار شما حس کاربر را به طراحی سایت خود مثبت می کنید و می توانید کاربر را به مشتری دائم سایت تبدیل کنید.

خدمات آی تی مهر

سئو سایت در دیجیتال مارکتینگ

نقش سئو در خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر حتی از خود طراحی سایت نیز بیشتر می باشد. زیرا سئو سایت دلیل اصلی افزایش فروش سایت و قرارگیری سایت در رتبه های برتر برای جذب بازدید کننده می باشد. شما با استفاده از سئو سایت می توانید طراحی سایت خود را بهینه سازی کنید. و سایت را به موتور جستجو به صورت دقیق معرفی کنید تا دیجیتال مارکتینگ شما دیده شود.

به صورت کلی سئو سایت یک فرآیند برای بهتر دیده شدن وب سایت شما می باشد. و در صورت رعایت دقیق نکات سئو سایت، شما می توانید. سایت را در رتبه اول گوگل قرار دهید، اما مشکل اصلی نکات ظریف و دقیق در ساختار سئو سایت می باشد. که هر شخصی قادر به رعایت آن نخواهد بود.

به همین دلیل یکی از اصلی ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ ای تی مهر، سئو سایت به صورت سئو داخلی و سئو خارجی است. که توسط سئوکار های حرفه از استارت طراحی سایت تا تحویل سایت شما با درآمدزایی بالا انجام می شود.

بیشتر بخوانید: دلایل افت رتبه سئوی سایت

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت یک فرایند چند ماهه محسوب می شود. برای افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند و نمیتوانند هزینه های سنگین طراحی سایت را پرداخت کنند. خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر پلن طراحی سایت ارزان را طراحی کرده است. در این بخش دو مدل طراحی سایت ارزان موجود میباشد. اولین طراحی سایت ارزان برای کم هزینه ترین طراحی سایت ممکن است اما پشتیبانی از این سایت بسیار قوی نیست. و شما خود نیز باید بخشی از کارها را انجام دهید. دومین طراحی سایت ارزان متعلق به پرداخت ماهیانه و پرداخت در زمان تکمیل طراحی سایت می باشد. این پلن برای افرادی برنامه ریزی شده است. که یک دیجیتال مارکتینگ قوی را طراحی می کنند و در زمان تکمیل طراحی سایت می توانند. از درآمد خود را راحتی هزینه طراحی سایت ارزان و خدمات دیجیتال مارکتینگ ای تی مهر را بپردازند. 

آی تی مهر

شرکت آی تی مهر  یک شرکت آنلاین برای طراحی سایت و انجام خدمات سئو سایت می باشد. تیم این شرکت نسبت به شرکت های دیگر بسیار قوی بوده و از چندین متخصص و سئو کار قوی و سابقه دار تشکیل شده است. حدود 99% درصد سایت های طراحی شده در شرکت ای تی مهر توانایی قرارگیری در صفحه اول گوگل و حدود 70% این صفحات توانایی کسب رتبه اول گوگل را داشته اند. فرآیند طراحی سایت و انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ آی تی مهر حدود سه ماه تا نه ماه زمان بر می باشد. همچنین پس از نه ماه آی تی مهر از سایت شما پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر مطالعه کنید: سرمایه گذاری با طراحی سایت

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن