آی تی مهر

 آی تی مهر ارائه دهنده بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ

دریافت راهنمایی و مشاوره : 09122188158

با سئو هیچوقت زمین نمیخوری!

با سئو هیچوقت زمین نمیخوری!

آیا تا به حال شنیده‌اید که با سئو هیچوقت زمین نمیخوری! سئو یکی از پیچیده‌ترین عملکردهای گوگل است که می‌تواند در کمترین زمان ممکن استراتژی‌های بزرگ را پیاده کند و باعث پیشرفت شما در فضای مجازی باشد. در ادامه این مقاله آی تی مهر به توضیحاتی درباره چگونگی افزایش درخواست خدمات و کاربران اینترنتی با سئو خواهیم پرداخت.

افزایش تعداد کاربران اینترنتی

اولین دلیل استفاده و طراحی سئو سایت در فضای مجازی افزایش تعداد کاربران اینترنتی است، اگر سئو وجود نداشته باشد تمامی سایت‌ها با توجه به شانس در گوگل انتشار پیدا می‌کنند و هیچ سایتی نسبت به سایت دیگر برتری ندارد.

سئو یک فرآیند تئوری است که با عملی شدن آن می‌توانیم استراتژی کسب و کار را در تمامی محیط مجازی به اشتراک بگذاریم و به افزایش تعداد کاربران اینترنتی در کمترین زمان ممکن بپردازیم.

زمانی که شما از سئو قوی استفاده می‌کنید، سایت در ۱۰ سایت برتر گوگل نسبت به کلید واژه انتخابی قرار می‌گیرد. در برخی از مواقع  اگر تمامی قوانین سئو رعایت شود، سایت شما میتواند در رتبه اول قرار گیرد،در نتیجه زمانی که کاربران وارد گوگل می‌شوند و کلید واژه انتخابی شما مانند خرید موبایل تهران را سرچ می‌کنند، سایت شما به عنوان بهترین سایت به کاربران معرفی شده و بازدید کننده‌های آن افزایش پیدا می‌کند.

طبق تحقیقات بازدیدکننده‌های ۳ سایت اول گوگل ۸۰ درصد می‌باشد و بازدید کننده‌های سایت‌های صفحه اول گوگل ۲۰ درصد است.

هوشـمـند شــدن جستجوی کاربرای

 

هوشمند شدن جستجوی کاربران

یکی از جادوئی‌ترین مزیت‌های سئو سایت، هوشمند شدن جستجوی کاربران است. به این معنی که گوگل می‌توانند کاربران مورد نیاز سایت شما را جستجو کند و سایت شما را به افراد مفید معرفی کند. افراد مفید به کاربرانی گفته می‌شود که به محصولات و اطلاعات شما نیازمند باشند.

برای مثال در صورتی که شما یک سایت برای فروش موبایل طراحی کنید و کلید واژه خود را فروش موبایل در تهران تنظیم کنید کاربران می‌توانند به صورت هوشمند تنها با سرچ کلمه خرید موبایل در تهران یا فروش موبایل در تهران سایت شما را مشاهده کرده و از خدمات آن استفاده کنند.

اگر سئو سایت وجود نداشت، شما به هیچ‌عنوان نمی‌توانستید سایت خود را به کاربران مفید گوگل معرفی کنید.

بیش‌تر بخوانید: معرفی گوگل آنالیتیکس

راحتی و تنوع بالا انتخاب و تصمیم گیری کاربران

از دیدگاهی دیگر با توجه به اطلاعات ذکر شده و سئو سایت به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید انجام شود تا رتبه سایت شما بهترباشد. اما موضوع مهم رقابت بین سایت‌ها در موتور جستجوی گوگل است.

تصور داشته باشید برای فروش موبایل در تهران صدها سایت متنوع وجود دارد و یک کاربر در زمان ورود خود به گوگل تنها می‌تواند از یک سایت خرید انجام دهد.به همین دلیل شما باید به گونه ای سایت خود را تقویت کنید که دربین رقابت با سایت‌های دیگر به عنوان رتبه اول معرفی شده و کاربر را در انتخاب اول به سمت خود جذب کند.

قابل ذکر است که تنها ورود کاربر در ابتدا به سایت شما مهم نبوده و شما باید محتوا و طراحی سایت خود را به گونه‌ای انجام دهید، که کاربر پس از ورود به سایت نه تنها در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را پیدا کند و ترغیب به خرید آن شود بلکه به مشتری ثابت سایت شما تبدیل شود.

برای مثال همیشه با یک محتوای خوب شما می‌توانید کاربر را قانع به برتر بودن محصولات خود کنید و در ابتدای ورود می‌توانید تفاوت و برتری سایت خود را نسبت به سایت‌های دیگر با گرافیک و طراحی درگاه ورودی خاص به کاربرنمایش دهید.

افزایش روز افزون درخواست خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

درآمد شگفت‌انگیز از رتبه های ابتدایی گوگل

در بازار امروز برای کسب درآمد مشکلات بسیار زیادی مانند تعطیلات، نبودن امکان فروش در ساعات شب، کم بودن مشتری مفید و… وجود دارد. برای مثال یک فروشگاه موبایل در بازارعلاالدین تهران تنها بین ساعت ۸ صبح تا ۸ شب امکان فروش موبایل دارد.

همچنین در بین صدها موبایل فروشی موجود در بازار امکان اینکه مشتری به صورت مستقیم به موبایل فروشی مورد نظر وارد شود، ۵۰ درصد است.

روزهای تعطیل نیز به عنوان روز مرده برای فروش و کسب درآمد شمرده می‌شود. اما اگر این موبایل فروشی برای کسب و کار خود دارای یک سایت آنلاین و سئو سایت بسیار قوی باشد، می‌تواند در کمترین مدت زمان ممکن فروشگاه آنلاین خود را در رتبه برتر قرار داده و درآمد خود را صد برابر کند..

طبق تحقیقات میزان درآمد رتبه اول گوگل در هر کلیدواژه نسبت به رتبه‌های دیگر صفحه اول گوگل و حتی رتبه دوم و سوم چندین برابر است، به گونه‌ای که فروش یک ماهه رتبه اول گوگل با فروش یک ساله یک فروشگاه همراه با امکان خرید حضوری برابری می‌کند.

برای اینکه شما بتوانید لینک سایت خود را در رتبه اول گوگل قرار دهید، باید تمامی قوانین و قواعد برنامه نویسی طراحی سایت ارزان و سئو سایت نسبت به کلیدواژه انتخابی را رعایت کنید. این کار بسیار سخت و غیرممکن می‌باشد.به همین دلیل شما برای پایه ریزی و برنامه نویسی سایت خود باید از بهترین متخصص‌های گوگل و طراح‌های سایت کمک بگیرید.

بیش‌تر بخوانید: 10 وبسایت برتر برای آموزش سئو 

 

افزایش روز افزون درخواست خدمات دیجیتال مارکتینگ

به اطراف خود توجه کنید در بین آشنایان و دوستان چند درصد از این افراد برای خریدهای روزانه و مهم خود مانند خرید لباس،خرید موبایل،خرید لپ تاپ، خرید وسایل خانه و… از خرید حضوری استفاده می‌کنند؟

مسلما پاسخ به این سوال درصد بسیار پایین می‌باشد. زیرا امروزه با توجه به هوشمند شدن تمامی وسایل ،استفاده از خرید حضوری کاهش یافته و تمامی افراد از خرید آنلاین و سایت با بالاترین سرعت ممکن بهره می‌برند.

با توجه به اطلاعات دریافت شده در سال ۲۰۲۲ نه تنها خریدهای مهم بلکه حتی خریدهای روزانه مانند خرید مواد خوراکی، خرید مواد شوینده، خرید لباس در تمامی استانها و شهرستان ها با درصد بالایی در سایت‌های آنلاین و شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام ،واتساپ و تلگرام انجام می‌شود.

اگر شما نیز دارای یک کسب و کار هستید اما درآمد بالایی از آن دریافت نمی‌کنید، یا به دنبال افزایش کاربران خود می‌باشید، ما به شما طراحی سایت و استفاده از سئو سایت itmehr را پیشنهاد می‌کنیم. برای این کار می‌توانید از برنامه نویس‌ها و متخصص‌های سایت، مجموعه‌های معتبر برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ به صورت طولانی مدت بهره ببرید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن